نسخه چاپی

با حضور جمعي از حاميان؛

ستاد مركزی انتخاباتی "ولایتی" افتتاح شد

عکس خبري -ستاد مرکزي انتخاباتي "ولايتي" افتتاح شد

صبح امروز در میان اعضای ستاد انتخاباتی" علی اكبر ولایتی"و جمعی از هوادارانش دفتر ستاد مركزی وی در خیابان مطهری تقاطع سهروردی افتتاح شد.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛صبح امروز در میان اعضای ستاد انتخاباتی" علی اکبر ولایتی"و جمعی از هوادارانش دفتر ستاد مرکزی وی در خیابان مطهری تقاطع سهروردی افتتاح شد.
"علی‌اکبر ولایتی" پس از مراسم افتتاح از بخش‌ها و محل‌های استقرار کمیته‌ها در این ساختمان با سرشاخه‌های کارگری به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.
کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی ستاد انتخاباتی اش با تاکید بر اینکه دولت نباید هر زمان که در هزینه هایش کم آورد از سازمان تامین اجتماعی برداشت کند گفت: یک تعدیل در پرداخت ها متناسب با نوع درآمد افراد باید ایجاد شود و تعادلی بین پرداخت ها صورت گیرد.
ولایتی که در میان شعارهای هوادارانش همچون" صلی علی محمد بوی ولایت آمد"،" مشاور رهبری خوش آمدی خوش آمدی" وارد ستاد شد با بریدن روبان این ستاد را به طور رسمی افتتاح کرد.
وی سپس از اتاق کمیته های مختلف این ستاد بازدید و بااعضای کمیته کارگران دیدار کرد.
ولایتی افزود: کمیته های مختلفی در ستاد از جمله کمیته بهداشت ، کمیته عشایر و روستائیان ، کمیته ائمه جمعه ، کمیته بانوان ، کمیته حمل و نقل ، کشاورزی ، حقوقی ، رسانه و محتوایی برای ارتباط با استانهای سراسر کشور در همان قشر متخصص تشکیل شده است در این ستاد وجوددارد که امروز بعد از افتتاح ستاد علی اکبر ولایتی با سرشاخه های کمیته کارگری یک نشست برگزار کرد.
وی در دیدار با جمعی از کارگران با تاکید بر اینکه موضوع کارگری یک موضوع مملکتی است گفت: اگر هدف اصلی مان در اقتصاد تولید محور باشد اساس تولید باید با تکیه بر کارگران شکل گیرد.
ولایتی گفت: اگر کارها به درستی صورت گیرد و سیاست های اصل 44 اجرایی شود. و اقتصاد در اختیار مردم قرار گیرد بسیاری از مشکلات امروز در حوزه اقتصاد برطرف خواهدشد.

وی همچنین در مورد سازمان تامین اجتماعی و بیمه درمانی کارگران گفت: سازمان تامین اجتماعی یک صندوق ذخیره ای است که هزینه های آن توسط دولت، کارفرما و کارگر تامین می شود که بخشی از این درآمدها باید خرج درمان بیمه شدگان شود.

ولایتی با اشاره به مشکلات بازنشستگان در بخش درمان تصریح کرد: 9.25 درصد از درآمدهای سازمان تامین اجتماعی باید صرف درمان شود که امروز این کار صورت نمی گیرد و شاهد مشکلات زیادی در این بخش هستیم.

عضو ائتلاف برای پیشرفت با اشاره به بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: اگر دولت بخشی از بدهی خود را پرداخت کند دیگر با مشکلاتی درمانی که امروز با آن مواجه هستیم برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنوع دفترچه های بیمه مشکل زا است خاطرنشان کرد: بیمارستانهای تامین اجتماعی همه تخصص ها را ندارند. سرمایه تامین اجتماعی حق الناس است که باید سهم درمان کارگر نیز از آن پرداخت شود.

ولایتی با تاکید بر اینکه تنظیم پرداخت حق بیمه سیاستی است که باید اعمال شود گفت: کارگران نیز باید در مدیریت سازمان تامین اجتماعی سهم داشته باشند و شورای عالی تامین نیز باید اصلاح شود و حتی وزیر رفاه ، بهداشت نیز در آن عضو شوند.

عضو ائتلاف برای پیشرفت افزود:دولت نیز نباید هر گاه در هزینه هایش کم آورد از شستا برداشت کند که اگر این موضوع اتفاق بیفتد درآمدهای تامین اجتماعی کفاف درمان بازنشستگان را نخواهد داد لذا اگر دولت بدهی خود را بپردازد، بخشی از مشکلات درمان بازنشستگان حل خواهد شد.
وی نوع تنظیم مالیات ها نسبت به میزان حقوق را یکی از راه حل های مشکلات حقوقی کارگران و بازنشستگان خواند و گفت: در کشورهای پیشرفته تفاوت پرداخت ها کم است لذا در ایران نیز یک تعدیل در پرداخت ها متناسب با نوع درآمد افراد باید ایجاد شود و تعادلی بین پرداخت ها صورت گیرد که البته در گذشته نیز شعاری تحت عنوان نظام هماهنگ پرداخت داده شد اما در عمل اجرایی نشد.
انتهاي پيام/

۱۳۹۲/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...