نسخه چاپی

همه نیازهای دایی برای ساختن پرسپولیس 92

عکس خبري -همه نيازهاي دايي براي ساختن پرسپوليس 92

اولویت فعلی علی دایی برای بالانس نسبی پرسپولیس در لیگ سیزدهم دو هافبك است.

به گزارش نما هرچند کار یارگیری پرسپولیس برای سیزدهمین دوره لیگ برتر قبل از انتخاب علی دایی برای هدایت این تیم شروع شده بود ولی این روند بعد از حضور دایی شکل هدفمندانه تری گرفت.



* 6 خرید قطعی تاکنون

تا به این لحظه قرمزهای پایتخت میلاد غریبی از سایپا، مهرداد کفشگری از راه آهن، محمد عباس زاده از صنعت ساری و یونس شاکری را از ابومسلم را به خدمت گرفته اند و گفته می شود برای نهایی کردن قرارداد شجاع خلیل زاده هم مشکل چندانی ندارند. حمیدرضا علی عسگری هم از راه آهن به پرسپولیس برگشته است.



* حفظ بازیکنان کلیدی

در عین حال تا اینجای کار به نظر می رسد که قرمزها تقریبا هیچ یک از بازیکنان کلیدی خود را از دست نداده اند و اگر تکلیف سیدجلال حسینی روشن شود، تقریبا همه ایرانی ها موثر این تیم حفظ شده اند. در مورد بازیکنان خارجی هم گویا دایی پروویچ را خواسته و ولاتکو را نمی خواهد و نیلسون هم می ماند.



* نیازهای دایی

در حال حاضر به نظر می رسد اولویت های دایی برای موجودیت اصلی تیمش در حال حاضر دو هافبک باشد.

به هرحال با رفتن مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، مهرزاد معدنچی و ولاتکو گروزدانوفسکی و عدم علاقه علی دایی به حفظ میثم نقی زاده در خط میانی پرسپولیس فقط غریبی، کفشگری و علی عسگر را به خدمت گرفته و الزام دارد تا دو هافبک میانی کارآمد دیگر را جذب کند.



- در خط دفاع چه سیدجلال بماند و چه شجاع خلیل زاده به جایش بیاید، ظرفیت در قلب دفاع تکمیل است ولی پرسپولیس به یک مدافع راست خوب نیاز دارد تا حسین ماهینی بدون رقیب نماند و برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی بیشتر بجنگد.



- در خط حمله اگر 4 مهاجم باقی مانده از نیم فصل دوم دوره قبلی حفظ شوند که به نظر چنین خواهد شد و جذب یونس شاکری و محمد عباس زاده، پرسپولیس عملا به مهاجم نیاز ندارد.



البته تمام این گمانه زنی ها برای بالانس شدن پرسپولیس بود و شاید این نفرات برای رسیدن قرمزها به هدفشان یعنی قهرمانی کفایت نداشته باشند. شاید هم علی دایی بخواهد خلاف این نظریه را به اثبات برساند.

۱۳۹۲/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...