نسخه چاپی

مرگ راننده آژانس در برخورد خودرویش با كامیون

برخورد شدید یك دستگاه سواری 405 با قسمت عقب یك كامیون سبب مرگ یك تن شد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 2:50 بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ایستگاه 36 سازمان آتش نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش نرسیده به مینی‌سیتی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پژو 405 که خودروی آژانس مسافرتی بود به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که راننده و سرنشین پژو در کابین محبوس شده بودند، گفت: آتش نشانان پس از قطع برق خودرو همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی، دو مرد محبوس شده در کابین پژو را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه عوامل اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ راننده پژو 405 که جوانی حدودا 27 ساله بود را تایید و اعلام کردند، به ایسنا گفت: سرنشین دیگر خودرو نیز که مردی میانسال بود به شدت از قسمت سر و گردن آسیب دیده بود که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان در ساعت 4:20 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

۱۳۹۲/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...