نسخه چاپی

اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل:

مناظره روز گذشته در شان جمهوری اسلامی نبود

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه‌ای در نقد مناظره كاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام كرد: مناظره این چنینی در شان جمهوری اسلامی نبود.

به گزارش نما به نقل از فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در این بیانیه درخواست کرد که اگر قرار است سایر مناظرات نیز بدین صورت ادامه یابد بهتر است که اجرای این دست برنامه‌ها به این شکل متوقف شود تا چندین ساعت وقت و شعور ملت ایران تلف نشود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در این بیانیه انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران را مهم‌ترین ظرفیت عینی ظهور و بروز مردم سالاری دینی و یکی از آشکارترین وجه بارز تفاوت با دموکراسی‌های قلابی و دروغین اعلام و تأکید کرد که حفظ و کمک به شکوهمندی آن از وظایف تک تک آحاد ملت و به خصوص مسئولین است.

این تشکل دانشجویی با تأکید بر نقش رسانه ملی آورده است: با فرارسیدن ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و با توجه به کثرت کاندیداها اکنون این رقابت در ارائه برنامه است که سبد رای نامزدهای انتخابات را جابجا می‌کند و وظیفه رسانه ملی آشکار سازی این تفاوت‌هاست.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با انتقاد از نحوه برگزاری نخستین مناظره نامزدهای انتخابات یازدهم در روز گذشته، تصریح کرد که گویا مسئولان رسانه ملی فراموش کرده‌اند که چهار ساعت وقت ملت ایران با ارزش تر از آن است که به برنامه سطحی مفروض برنامه سازان صدا و سیما توجه کنند.

در ادامه این بیانیه دانشجویان با تأکید بر اینکه برنامه‌ای این چنینی کمکی به انتخاب مردم نمی‌کند و بیشتر باعث سردرگمی در انتخاب اصلح خواهد شد، اضافه کردکه صدا و سیما نمی‌تواند محل آزمون و خطایی باشد که طی آن مثلا با اقداماتی خلاقانه و جذابیت‌های بی‌مورد، شعور ملت ایران را بازی بگیریم آنهم در شرایطی که در این انتخابات ملت ایران متوجه آنند که چه کسی می‌تواند با کمترین هزینه مادی و معنوی به مشکلات اصلی آنان توجه کند.

۱۳۹۲/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...