نسخه چاپی

حاشیه‌های متروسواری «عارف» از حقانی تا 15خرداد

محمدرضا عارف معاون اول دولت خاتمی و از كاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز(یكشنبه) به جمع بازاریان تهران رفت كه با حاشیه‌هایی همراه بود.

*عارف با هیئت همراه خود ساعت 11:30 وارد مترو حقانی شدند.

* معاون اول خاتمی در بدو ورود به مترو حقانی در جمع خبرنگاران در خصوص مناظره‌های صدا و سیما گفت که آقای ضرغامی به وی زنگ زده و گفته است که دو قسمت مورد اعتراض از مناظره‌ها حذف خواهد شد.

*این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد ائتلاف با روحانی هم گفت: بنده هیچ نظری ندارم و تا آخر در صحنه خواهم ماند.

*هنگامی که عارف وارد واگن مترو شد به خبرنگاران، فیلم‌برداران، عکاسان و همراهان خود توصیه کرد که مزاحمتی برای مسافران ایجاد نکنند.

*مردم در واگن مترو دور عارف حلقه زدند و سوالات خود را از وی پرسیدند که اغلب سوالات آنان حول محور معیشت و مناظره‌های تلوزیونی بود.

*عارف در مورد مناظره‌های تلوزیونی به افرادی که دور وی حلقه زده بودند گفت که از نوع سوالات ناراحت بودم و به نظرم نفس کار در شان ملت ایران و کاندیدای ریاست جمهوری نبود.

*معاون اول خاتمی در پاسخ به سوال یکی از مسافران مبنی بر این که با تحول سیاسی چه می‌کنید، اظهار داشت: چهارشنبه در مناظره‌ها اعلام خواهم کرد.

*مسافر دیگری از عارف پرسید که با سوریه چی می‌کنید که وی پاسخ داد: از سوریه حمایت می‌کنیم چرا که 8 سال دفاع مقدس را که این کشور با ما و همپای ما بود فراموش نکرده‌ایم.

* عارف خطاب به جوانانی که دورش جمع شده بودند گفت: شما جوانان می‌توانید دوم خرداد دیگری خلق کنید.

*بازنشسته‌ای نیز خود را از میان انبوه مسافران مترو به عارف رساند و از وی پرسید: حقوق بازنشستگی کفاف زندگیمان را نمی‌دهد برای ما چه برنامه‌ای دارید؟ که این نامزد ریاست جمهوری در پاسخ گفت: حقوق بازنشسته‌ها باید همانند کارمندان پرداخت شود.

*مترو ساعت 12:06 دقیقه به ایستگاه 15 خرداد رسید و عارف به همراه هیئت همراه خود از آن خارج و به جمع بازاریان تهران وارد شد.

*بازاریان با شعار «دورد بر خاتمی، سلام بر عارف» به استقبال وی آمدند.

*این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سبزه میدان بازار بر روی سکو رفت و به سوالات بازاریان که اغلب اقتصادی بود پاسخ داد.

*یکی از حضار خطاب به عارف گفت که ما نمی‌دانیم چی کنیم. صبح همه قیمت ها بالا می‌رود و عصر آن روز پایین می‌آید، ما در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

*معاون اول دولت اصلاحات پس از استماع سخن بازاریان و پاسخ به آنان در سبزه میدان برای اقامه نماز به سمت مسجد امام (ره) حرکت کرد و در آنجا نیز به سوال نمازگزاران پاسخ گفت.

۱۳۹۲/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...