نسخه چاپی

نظر حداد درباره سرعت اینترنت

حداد عادل كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه های خود برای حوزه علم و فناوری گفت: در صورتی كه رئیس جمهور شوم معاونت علمی فناوری را كه در دولت نهم ایجاد شده است حفظ كرده اما تعارض موجود میان دستگاه های مرتبط را حل و فصل می كنم.

به گزارش نما به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل در تشریح برنامه های خود در حوزه علم و فناوری و تغییر ساختار این بخش در صورت پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: معاونت علمی فناوری را که در دولت نهم ایجاد شده است حفظ خواهم کرد اما سعی می کنم به تعارضی که در این حوزه میان دستگاههای مرتبط وجود دارد پایان دهم.

وی با تاکید براینکه با هماهنگی می توان تمهیدی اندیشید تا بخش های مربوط به این حوزه، وارد فضای کاری یکدیگر نشده و تداخل کاری به وجود نیاید، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که دستگاههای مرتبط مکمل یکدیگر شوند.

این کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اولویت دولت احتمالی خود در حوزه فضای مجازی نیز گفت: اولویت دولت من همان رهنموردهای مقام معظم رهبری است که برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی صادر شده است.

وی با تاکید براینکه رئیس جمهور، رئیس شورای عالی فضای مجازی نیز هست، ادامه داد: رهبری به تولید محتوای ایرانی اسلامی و ایجاد زیرساختهای لازم تاکید داشته اند و بنده نیز بر همین جهات تاکید دارم.

حدادعادل در مورد سرعت اینترنت در کشور نیز گفت: برای بهبود وضعیت فعلی، شورایعالی فضای مجازی باید راهکارهایی را معین کند تا علاوه بر حفظ صیانت و اخلاق در این فضا، از امکانات موجود این بخش، استفاده بهینه صورت گیرد.

۱۳۹۲/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...