نسخه چاپی

ستاد جوانان ولايتي با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد

14 و 15 خرداد روزهای سرنوشت این امت‌اند

عکس خبري -14 و 15 خرداد روزهاي سرنوشت اين امت‌اند

ستاد جوانان علی‌اكبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به مناسبت 14 خرداد بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ستاد جوانان علي‌اکبر ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري بيانيه‌اي به مناسبت 14 خرداد صادر كرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم‌اللَّه الرّحمن الرّحيم

الم تر كيف ضرب اللَّه مثلا كلمة طيبة كشجرة طيبة اصلها ثابت و فرعها فى السّماء. تؤتى اكلها كل حين بأذن ربها و يضرب اللَّه الامثال للناس لعلّهم يتذكّرون

چهاردهم خرداد سالروز رحلت ملکوتی بزرگ‌مردی است که شجره طیبه‌اش امروز بیش از هر زمان دیگر سایه‌گستر شده است. نهالی که امام راحل عظیم‌الشان ما 35 سال پیش غرس کرد، اکنون درخت تناوری شده است که ریشه در جان ملت‌ها دارد.

درختی که زخم تبر هیزم‌شکنان و شعله حقد و کینه حسودان و فتنه‌گران از پایش درنیاورد و زرق و برق‌های مجازی و خیالی متاع دنیاداران، نور حقیقی و حیات‌بخش خورشید بیداری را در پیش چشمش کم اعتبار نکرد. شجره طیبه ای که هر شاخه‌اش دستگیر ملتی شد و هر میوه‌اش حیات بخش نسلی.

چهاردهم خرداد سالروز عروج مردی است که یگانه توصیه‌اش قیام در راه خدا و برای خدا و نهراسیدن از قلت اهل حق بود. آسمانی مردی که فوج فوج انسان‌های آزاده را با خود همراه کرد و از از زیر یوغ مستبدان و مستعمران رهایی بخشید.

چهاردهم خرداد روزی است که امت امام با پیروی و تبعیت از انتخاب برگزیدگان خود، شاگرد و دست پرورده امام را بر کرسی دل‌های خود نشاند تا مایه یاس دشمنان و روشنی چشم مستضعفان باشد.

چهاردهم خرداد روز تجدید عهد امت با امام و آرمان‌های امام است. چهارده و پانزده خرداد روزهای سرنوشت این امت‌اند.

نیمه خرداد روز بیعت خونین امتی به پا خاسته با امام از جان گذشته خود است. روزی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سه عنصر در آن وجود داشت: "يكى عنصر مردم بود، يكى عنصر رهبر و امام بود و سومى عنصر انگيزه‌ى مذهبى و روح شهادت‌طلبى و فداكارى براى خدا بود. نطفه‌ى انقلاب ما با اين سه عنصر بسته شد. وقتى مى‌گوئيم مردم بوده‌اند، معنايش اين است كه هيچ يك از احزاب و گروه‌ها و دسته‌جات سياسى و سردمداران سياسى و مدعيان مبارزه و مقاومت در اين حركت مردمى كوچكترين نقشى نداشتند بنابراين حركت طبيعىِ قيام 15 خرداد به آن چيزى رسيد، به آن واقعيتى منتهى شد كه امروز تمام دنياى كفر و الحاد را متوحش كرده است و سردمداران استكبار جهانى را به دفاع از خود واداشته است ما امروز مرهون قيام 15 خرداديم. امروز جمهورى ما يك جمهورى به معناى واقعى است. يعنى مردمى است. اين را شما مى‌دانيد و لمس مى‌كنيد، اما من همان دانسته‌ى شما را به زبان مى‌آورم. اين برگى از تاريخ است. حقيقتى است كه بايد آيندگان هم آن را لمس كنند. جمع‌بندى كارهاى امروز ملت و دولت اين است كه جمهورى اسلامى امروزاز همه جهت مردمى است..."

(نمازجمعه‌ی تهران به امامت آيت الله خامنه‌ای 14/3/1361)

ای امام عزیز

با تو پیمان می‌بندیم ازعهدی که با جانشین برحقت بسته‌ایم تخلف نکنیم و برمرام و آیین مقدسی که در نیمه خرداد آغاز کرده‌ایم تا ابد بمانیم و در این مسیر به دعای تو بیش از هر روز دیگر محتاجیم. از روح بلندت مدد می‌خواهیم تا در آزمون پیش رو سربلند باشیم و لبخند رضایت بر لبان پر مهرت بنشانیم.

ستاد جوانان دکتر علی اکبر ولایتی

۱۳۹۲/۳/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...