نسخه چاپی

حسن روحانی با آیت‌الله جزایری دیدار كرد

حسن روحانی كاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز در اولین سفر انتخاباتی خود به اهواز سفر كرد و با امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان آیت‌الله جزایری دیدار كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، آیت‌الله جزایری در این دیدار که پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر انجام شد، با اشاره به سابقه فعالیت‌های حسن روحانی قبل و بعد از انقلاب، گفت: آقای روحانی قبل از انقلاب به عنوان روحانی جوان و مجاهد، مدافع امام و انقلاب اسلامی و مبارز بودند و بعد از انقلاب هم همچنان در خط امام و رهبری حرکت کرده‌اند.

وی به خاطرات حضور فعال حسن روحانی در جنگ تحمیلی بخصوص در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: انسان‌های با اراده قوی و ایمان خوب می‌توانستند در آن دوران استقامت کنند و آقای روحانی یکی از این چهره‌ها بود که هرگز مواضع و خدمات ایشان را در جبهه‌های جنگ فراموش نمی‌کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که آقای روحانی از چهره‌های نزدیک به مقام معظم رهبری هستند و رهبری به ایشان لطف و محبت دارند، اظهار کرد:‌ با ویژگی‌هایی که نام بردم آقای روحانی برای حضور در عرصه انتخابات فرد مناسبی هستند، چون سوابق و خدمات درخشانی دارند و می‌توانند در میدان خطیر ریاست‌جمهوری وارد عرصه شوند و امیدواریم خداوند به ایشان تفضل بفرمایند.

آیت‌الله جزایری با اشاره به این که حضور در این عرصه برای آقای روحانی یک تکلیف است و در بقیه مراحل مردم انتخاب خواهند کرد، اظهار کرد: آقای روحانی به عنوان یک روحانی خدمتگزار به تکلیف خود عمل کرده‌اند و امیدواریم در عرصه‌های مختلف موفق باشند.

در ادامه حسن روحانی با اشاره به سوابق آیت‌الله جزایری به عنوان عالم مبارز فداکار در خط نهضت اسلامی و امام (ره) قبل از انقلاب، گفت: آیت‌الله جزایری در خطه حساس خوزستان در دوران جنگ وظایف سنگینی بر عهده داشتند و فعالیت‌های ایشان برای همه محرز و مبرهن است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب چندین بار به دعوت آیت‌الله جزایری در سال‌های ۵۸ به خوزستان و ملاقات ایشان آمدم، همچنین در ایام دفاع مقدس نیز بسیار خدمت ایشان می‌رسیدم.

حسن روحانی با اشاره به این‌که آیت‌الله جزایری در حال حاضر در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند، گفت: بنده همیشه خدمت آیت‌الله جزایری ارادت داشتم و از خداوند خواهان توفیقات فراوان برای ایشان هستم.

۱۳۹۲/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...