نسخه چاپی

وزيرارتباطات در دولت نهم:

حمایت‌جریان‌انحرافی ازجلیلی كذب‌محض‌است

عکس خبري -حمايت‌جريان‌انحرافي ازجليلي کذب‌محض‌است

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در دولت نهم گفت: در آستانه انتخابات ، شاهد شایعه پراكنی هایی از جمله مطرح كردن حمایت جریان انحرافی از جلیلی هستیم كه از اساس كذب محض و در راستای تخریب این كاندید اصول گرا است .

به گزارش نما به نقل افکارنیوز، محمد سلیمانی در همایش مقاومت رمز پیشرفت در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بوشهر اظهارکرد: جریان انحرافی یک جریان خاص با رویکردی مشخص می باشد که افکارشان از طریق سایت های منتسب به آنها قابل شناسایی است.

وی افزود: با رعایت انصاف نباید در تحلیل های خود دولت احمدی نژاد را یک دولت انحرافی عنوان کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلیل این ادعا این است که تعداد زیادی از وزراء این دولت در صف اول مقابله با جریان انحرافی قرار داشتند.

وی با اشاره به ظهورجریان انحرافی در دولت دهم با رویکردی متفاوت اما شکست خورده گفت: حاصل کنش این جریان، رها سازی اقتصاد و بهم ریختگی فرهنگی بود که سبب شد صدماتی به کشور وارد شود .

سلیمانی با اشاره به این که بعضی ها به دنبال دوستی با دنیا برای حل مشکلات کشور هستند افزود: آشتی با دنیا نه در کلام و ادبیات امام و رهبری و نه در هیچکدام از وصیت نامه شهدا دیده نشده است.

وی افزود : در گفتمان حضرت امام نوعی تحول آفرینی در کنار جامعیت و انسان سازی وجود دارد که در آن جایگاهی برای ریخت و پاش گنجانده نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارکرد: این نوع گفتمان مخصوص رسیدگی به فقرا و پابرهنه ها بوده است که هم اینک به وضوح در برنامه جلیلی مشاهده می شود.

سلیمانی افزود: با بررسی دقیق بر کارکرد حامیان جلیلی مشخص می شود که این افراد انسان هایی نخبه در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی هستند که به‌دنبال رفع و رجوع کردن کارها به هر شکل و مناسبتی نیستند.

وی با اشاره گسترش فضای سیاسی کشور به سمت گفتمان غرب در دوران اصلاحات گفت: در این سال ها بخش عمده ای از عمران و آبادی کشور دستخوش فضای سیاسی کشور شد به گونه ای که شاهد کمترین میزان توجه به این مقوله در سطح کشور بودیم.

حامی سعید جلیلی اضافه کرد: در سال ۸۴ با روی کارآمدن محمود احمدی نژاد شاهد گفتمان عدالت و سازندگی بدون ریخت و پاش و قشون کشی بودیم که در این دولت بخش عمده ای از عقب ماندگی های کشور جبران شد.

وزیر سابق دولت نهم با اشاره به اینکه هر چند قریب به ۷۰ درصد از سایت های خبری کشور در اجاره کاندیداهای دیگر است، افزود: این سایت ها بدنبال تخریب جلیلی هستند، اما مطمئن باشید که جلیلی جزو دو نفر اول این انتخابات خواهد بود.

وی دلیل حمایت از جلیلی در این دوره از انتخابات را مصادیق رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح ذکر کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، بدنبال انتخاب فردی بودیم که دارای ویژگی های مثبت رئیس جمهور کنونی و فاقد بدی های وی باشد که این شرایط را در جلیلی مشاهده کردیم.

۱۳۹۲/۳/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...