نسخه چاپی

روحاني:

رئیس جمهور در مسیر ولایت نیست

رئیس بنیاد تاریخ‌ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور در مسیر ولایت نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی امروز در مراسم گرامی‌داشت 15 خرداد در مصلای امام خمینی (ره) رودبار پیروی از ولایت را از پیام‌های 15 خرداد دانست و اظهارکرد: پیروی از رهبری موجب مصونیت انسان از هر گونه انحراف می‌شود.

وی پیروی از ولایت را سبب بصیرت و آگاهی انسان خواند و افزود: انسان با پیروی از ولایت فریب دیگران را نخورده و مسیر را تشخیص می‌دهد.

روحانی به قرار گرفتن مشایی در کنار رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: فردی مانند مشایی می‌تواند رئیس جمهوری که محبوبیت دارد را بین مردم منفور کند و این امر نشان می‌دهد که رئیس جمهور در مسیر ولایت نیست.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: شخصیتی که برای جامعه مفید بود، به دلیل دنباله‌روی از مشایی مجهول‌الهویه کار به‌جایی می‌رسد که به هر استانی می‌رود مردم به او بی‌اعتنایی می‌کنند.

وی نتیجه پشت کردن به مقام معظم رهبری و 11 روز خانه‌نشینی را ننگ دانست و افزود: باید از سرنوشت افراد عبرت بگیریم.

روحانی سرنوشت بنی‌صدر و فرار او با آرایش و لباس زنانه از کشور را یکی از عبرت‌های تاریخ عنوان کرد.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در ادامه خواستار تدوین و انتشار زندگینامه حجت‌الاسلام سید یونس حسینی رودباری نخستین شهید روحانی انقلاب اسلامی شد.

وی همچنین حضور مردم در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد جاری را تیری به قلب آمریکا توصیف کرد و گفت: ملت قهرمان‌پرور ایران پاسداران راه شهدا هستند و به ندای رحمانی امام (ره) و مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...