نسخه چاپی

150 امضا برای طرح تشكیل وزارت‌گردشگری

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از امضا ۱۵۰ نماینده مجلس برای تبدیل سازمان گردشگری به وزارت گردشگری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد دامادی در جمع مردم ساری در مسجد شکوهی این شهر، با بیان اینکه مازندران قطب گردشگری کشور بوده و مدیریت گردشگری درکشور سازمان و متولی ندارد، اظهارکرد: به دنبال تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هستیم، طرح تبدیل سازمان با امضای ۱۵۰ نماینده به مجلس ارائه شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳.۵ میلیارد اعتبار برای احداث کمربندی شمالی کشور خبر داد و گفت: با پی گیری های نمایندگان مجلس، دو میلیارد تومان اعتبار برای پل کابلی ذغال‌چال اختصاص یافت که تاکنون ۷۵۰ میلیون محقق شد.

دامادی با اعلام اینکه برای گاز رسانی شهری، ۱۵ میلیارد اعتبار با پیگیری نمایندگان در مجلس اعتبار گرفته شد، اظهار کرد: محور ساری- قائم شهر از راه‌های پرتردد مازندران بوده که توانستیم برای برطرف کردن مشکل،این مسیر در کمیسیون تلفیق بودجه قرار دهیم.

وی افزود: تردد ریلی در استان دارای مشکلات فراوانی بوده که برای تسهیل در جابه جایی مسافران یک دستگاه ریل باس به راه آهن شمال اضافه شد.

وی افزود: بنده درخدمت رسانی به مردم با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیمان بستم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به پشتوانه حضور مردم در تمام عرصه به پیروزی رسید و مسئولان نظام باید برای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند.

نماینده مردم ساری گفت: اگر بنده از شما دفاع می کنم بواسطه رشادت شما بوده، که بنده به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارم.

دامادی با بیان اینکه ورزش یکی از دغدغه های محوری ساری در چند سال اخیر مطرح است، افزود: نبود یک تیم از شهرساری در لیگ برتر فوتبال کشور یکی از موضوعات بزرگی بوده که همواره ورزشکاران را رنج می دهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: جاده ساحلی محور رشت به مازندران و گلستان را در بودجه سال ۹۲ لحاظ کردیم.

وی بیان داشت: من پدرم را به دلیل سهل انگاری مدیرکل راه وشهرسازی، رئیس جمهور در مسیر جاده از دست دادم،به همین دلیل در جوزه راه با احدی کنار نخواهم آمد.

دامادی با بیان اینکه طول باند فرودگاه ساری کم است، گفت: برای تسریع در انتقال کالاهای اساسی از مازندران به کشورهای حوزه خلیح فارس، هواپیمایی باری را به مدار هوایی اضافه می کنیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ خرداد امسال انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش داریم، اظهارکرد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهند زند.

دامادی افزود: همه نامزدهایی که در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری شرکت کردند، قصد خدمت به کشور دارند و ما باید با بررسی و تحقیقات بر عملکرد نامزد فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی گفت: هر دولتی که انتخاب می شود باید نوکر مردم و به مشکلات آنان رسیدگی کند.

وی با تعریف و تمجید از عملکرد قالیباف در حوزه شهرسازی تصریح کرد: قالیباف با مدیریت شهرداری تهران توانسته است، ۵۰۰ پل را احداث کند، ما حتی نمی توانیم شکل یک پل را نقاشی بکشیم.

دامادی افزود: اگر قالیباف انتخاب شود و خلاف ایده و نظر مردم حرکت کند، ما همانند سد شهید رجایی جلوی وی ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما دچار فقر، گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی است، افزود: مدیریت و اقتصاد در کشور بیمار بوده و رئیس جمهور آینده باید این مشکلات را رفع کند.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...