نسخه چاپی

ايزدي :

آمریكا در ایران 92 تكرار كودتای سال 32 را به گور خواهد برد

عکس خبري -آمريکا در ايران 92 تکرار کودتاي سال 32 را به گور خواهد برد

یك كارشناس سیاست خارجی با اشاره به تخصیص یافتن بخشی از بودجه دولت اوباما برای فعالیت علیه انتخابات ایران گفت: آمریكا و غرب تصور می‌كنند، می‌توانند در ایران 92 همان كودتای 32 را دنبال كنند و در این راستا به دنبال جذب افرادی هستند تا شبكه‌ای سیاسی علیه انتخابات در ایران تشكیل دهند .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران " فواد ايزدي "در گفتگویی با اشاره به لغو تحريم تکنولوژي ارتباطي از سوي آمريکا اظهار داشت: معاون وزير امور خارجه آمريکا در كنگره‌ اين كشور سعي داشت از انتخابات ايران براي پيشبرد اهداف مداخله‌جويانه استفاده کرده بنابراین براي تعامل بهتر با نيروهاي ضد ايراني خود در داخل، بحث لغو تحريم‌هاي تکنولوژي ارتباطي را پیش کشید.

وي با اشاره به کودتاي سال 1332 در ايران که توسط آمريکا انجام شد، تصريح‌کرد: آمریکا و غرب تصور مي‌کنند، مي‌توانند در ايران 92 همان کودتاي 32 را دنبال کنند و در اين راستا به دنبال جذب افرادي هستند تا شبکه‌اي سياسي عليه انتخابات در ايران تشکيل دهند.

ايزدي به تخصيص يافتن بخشی از بودجه دولت اوباما برای فعالیت علیه انتخابات ايران اشاره داشت و افزود: لغو تحريم تکنولوژي ارتباطي در راستاي پروژه‌هاي ضد‌دولتي است که آمريکا براي آن هزار و 200 ميليون دلار بودجه ترتيب داده است.

وي در پايان خاطرنشان‌کرد: طرح مباحثي چون لغو تحريم‌ها روشي براي تاثيرگذاشتن بر نتيجه انتخابات ايران است اما آمریکا و غرب همچون گذشته شکست خواهند خورد.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...