نسخه چاپی

آغاز پیام‌های نامزدها در رادیو پیام

طبق رویه‌ی انجام تبلیغات از سوی نامزدهای ریاست جمهوری، امروز - هجدهم خرداد ماه - محمد رضا عارف، سید محمد غرضی، محسن رضایی، سعید جلیلی و غلامعلی حداد عادل به تلویزیون می‌آیند تا برنامه‌های تبلیغاتی خود را ارائه دهند.

به گزارش نما، امروز تلویزیون در دست پنج کاندیدای ریاست جمهوری است که برنامه‌هایشان را به ترتیب زمانی در قالب برنامه‌های مختلف اعلام می‌کنند.

اولین برنامه شنبه به سعید جلیلی اختصاص دارد. وی در قالب برنامه‌ای تحت عنوان «پاسخ هر نامزد به سه کارشناس»، ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه در شبکه چهار حاضر می‌شود.

سپس محسن رضایی، دومین کاندیدای ریاست جمهوری است که امروز ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه در قالب برنامه‌ای با عنوان «پاسخ به سوال جوانان» در شبکه سه سیما صحبت خواهد کرد.

شبکه اول سیما امروز ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه مستند مربوط به محمدرضا عارف را به روی آنتن می‌برد. شبکه اول همچنین ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شنبه، مستند مربوط به سید محمد غرضی را پخش خواهد کرد.

شبکه خبر هم امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در برنامه‌ی گفت‌وگوی ضبط شده، میزبان غلامعلی حدادعادل - یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری - است.

به گزارش ایسنا، شبکه جام‌جم سیما هم تکرار اولین مستند محمدرضا عارف را ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌کند. همچنین ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به تکرار اولین مستند مربوط به سید محمد غرضی خواهد پرداخت.

***

بر این اساس، در بخش برنامه‌های رادیویی مربوط به تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، محمدرضا عارف امروز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به رادیو ایران می‌آید تا به مدت ۳۰ دقیقه برنامه‌های تبلیغاتی خود را در قالب معرفی خود و برنامه‌های هر نامزد ارائه دهد.

همچنین رادیو جوان عصر امروز ساعت ۱۶، در قالب برنامه مصاحبه هر نامزد با رادیو جوان میزبان محسن رضایی می‌شود.

رادیو معارف هم در قالب مصاحبه هر نامزد با رادیو معارف ساعت ۱۸ امروز با غلامعلی حداد عادل به گفت‌وگو می‌پردازد.

رادیو پیام هم در کنداکتور ارائه شده‌اش قید کرده که از امروز پیام همه نامزدهای ریاست جمهوری را بعد از اخبار ساعت ۱۰، ۱۰ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۲ و ۱۶ و ۱۶ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ در قالب سه دقیقه‌ به روی آنتن ببرد. طبق اعلام، هر نامزد در مجموع پنج پیام سه دقیقه‌ای به رادیو پیام می‌دهد.

امروز پیام نامزدها به ترتیب شماره‌هایشان در مراسم قرعه‌کشی در صداوسیما، از شماره ۱۱ تا ۱۸ در رادیو پیام شنیده خواهد شد.

۱۳۹۲/۳/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...