نسخه چاپی

جزئیات عقد قرارداد مسكن مهر پردیس

قائم‌مقام مدیرعامل شهر پردیس با بیان اینكه فرآیند عقد قرارداد پیش‌‌فروش مسكن با متقاضیان مسكن مهر یك ماه است كه آغاز شده گفت: روزانه ۲۰۰ متقاضی مسكن مهر شهر پردیس برای امضای قرارداد به شركت عمران این شهر دعوت می‌شوند.

به گزارش نما، پیمان پیرفرشی در گفت‌وگویی افزود: فرآیند عقد قرارداد پیش فروش مسکن مهر با متقاضیان یک ماه است که آغاز شده است و روزانه با ارسال پیامک و دعوت نامه رسمی از متقاضیان خواسته می‌شود تا برای امضای قرارداد به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این واحدهای مسکونی خودمالکی هستند یا 99 ساله گفت: این واحدهای مسکونی که برای فاز 8 و 11 عقد قرارداد می‌شود تماما 99 ساله است.

پیرفرشی در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست این واحدهای مسکونی به خودمالکی تبدیل شوند، اظهار داشت: فعلا هیچ بحثی در این خصوص وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر متقاضیان مسکن مهر پردیس برای کدام یک از فازها اقدام به عقد قرداداد می‌کنند، گفت: فعلا برای فازهای 8 و 11 اقدام به عقد قرارداد پیش فروش می‌شود که این دو فاز حدود 60 هزار واحد مسکونی خواهد بود.

پیرفرشی ادامه داد:تحویل این واحدهای مسکونی در زمان عقد قرارداد مشخص می‌شود اما این واحدهای مسکونی همزمان تحویل داده نخواهند شد.

شرکت عمران شهر جدید پردیس به تازگی اعلام کرده که متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس جهت انعقاد قرارداد پیش‌فروش مسکن مهر در این شهر باید حداقل 90 درصد آورده در حساب خود داشته باشند تا برای این مرحله انتخاب شوند.

بنابراین گزارش، حداقل موجودی جهت دعوت به انعقاد قرارداد برای پروژه فاز یازده، 250 میلیون ریال و حداقل موجودی جهت دعوت به انعقاد قرارداد برای فاز هشت، 360 میلیون ریال است.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...