نسخه چاپی

حواله كاغذ دولتی با بهای 2050 تومان در حال توزیع میان مطبوعات است

به گفته مدیرعامل موسسه فرهنگی ـ مطبوعاتی نشرآوران، دور چهارم توزیع حواله كاغذ دولتی با بهای 2050 تومان میان مطبوعات هم اكنون در حال انجام است.

به گزارش نما، محمدرضا احمدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی ـ مطبوعاتی نشرآوران در این باره گفت: دور چهارم توزیع حواله کاغذ دولتی میان مطبوعات که از نیمه دوم اردیبهشت آغاز شده، همچنان در حال انجام است.

به گفته وی، بهای این حواله‌های کاغذ که در دور سوم 1900 تومان بود، هم اکنون 2050 تومان است و با این حال میزان استقبال مطبوعات از آنها خوب است.

مدیرعامل موسسه مطبوعاتی نشرآوران اضافه کرد: البته این حواله‌ها فقط در اختیار مدیران مسئولان روزنامه‌های سراسری قرار می‌گیرد و هنوز وارد فاز هفته‌نامه‌ها و سایر جراید نشده‌ایم.

احمدی گفت: ما به میزان تولید کارخانه چوب و کاغذ مازندران، این حواله‌ها را صادر و به مدیران مسئول مطبوعات ارائه می‌کنیم و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی البته به میزان تولید کاغذ مورد نیاز روزنامه‌ها در این کارخانه اشاره‌ای نکرد اما گفت: دریافت کاغذهای مربوطه با این حواله‌ها، در تثبیت قیمت کاغذ روزنامه تاثیر گذاشته است و لذا این طرح تا زمانی که کارخانه چوب و کاغذ مازندران به تولید خود ادامه دهد و بتواند بخشی از نیاز مطبوعات ما را برطرف کند، ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح ارائه حواله کاغذ به نشریات کشور سال گذشته و از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شروع شد و مسئولان این معاونت امیدوارند با اجرای این طرح از یک سو روند افزایش قیمت کاغذ را مهار و از سوی دیگر تولید کاغذ تولید داخل تقویت شود. بر اساس اعلام، در این طرح حدود 70 روزنامه سراسری حواله کاغذ دریافت کرده‌اند.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...