نسخه چاپی

امام جمعه ايلام:

ولایتی بهترین گزینه مناسب برای ریاست‌جمهوری است

امامی جمعه ایلام با بیان آنكه از حضور ولایتی در عرصه انتخابات خوشحال شدیم، گفت: با چهره بین‌المللی كه ولایتی دارد بهترین گزینه برای پست ریاست جمهوری است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" کانديداي يازدهمين دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سفر خود به استان ایلام با "آیت‌الله محمد‌نقی لطفی" امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله لطفی ضمن خیرمقدم به ولایتی و هیئت همراه گفت: استان شهید‌پرور و ولایت مدار ایلام پایگاه مقاومت بوده و امیدواریم سفر حضرتعالی موجب خیر و برکت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: آقای ولایتی از شخصیت‌های انقلابی متدین ولایی و با پیشروی درخشان عملکرد بسیار خوبی که مورد تأیید حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بود.

وی با بیان اینکه ولایتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: امیدواریم آنچه مصلحت نظام و انقلاب است محقق شود.

وی همچنین تصریح کرد: از اینکه ولایتی وارد بحث انتخابات شدند، خوشحال شدیم و این جایگاه مهم و بسیار حساس چه در داخل و چه در خارج از کشور است.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: ولایتی خود چهره بین‌المللی که دارد بهترین گزینه برای پست ریاست‌جمهوری است امیدواریم هرآنچه که خداوند مقدر می‌کند همان صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی با حضور حداکثری مردم باعث افزایش وجهه بین‌المللی ایران خواهد شد.

آیت‌الله لطفی در پایان گفت: تأکید داریم به حضور حداکثری و انتخاب اصلح شعار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.


ولايتي: استان ايلام مهد وجود يک ايراني اصيل، مسلمان و پيرو اهل بيت


براساس این گزارش "علی اکبر ولایتی" در ادامه این دیدار تصریح کرد: بنده سالهاست که خدمت آیت‌الله لطفی ارادت دارم و با مردم ایلام اگر چه از راه دور ولی با تماس صمیمی آشنایی دارم.

وی افزود: هر کس می‌خواهد یک ایرانی اصیل، یک مسلمان مومن و یک پیرو اهل بیت، پابرجا و استوار ببیند به استان ایلام سفر کند.

وی تصریح کرد: مقاومت مردم ایلام در برابر صدامیان در روزگار جنگ مثال زدنی بود کمتر کسی مثل ایلام مورد تهاجم قرار گرفت ولی مردم سرزمین خود را ترک نکردند.

وی خاطرنشان کرد: اولین سفری که مقام معظم رهبری به آن سفر کردند استان ایلام بود و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه استان است.

ولایتی خاطرنشان کرد: وجود علمای بزرگی مثل مرحوم آیت‌الله حیدری، آیت‌الله مروارید، و در حال حاضر آیت‌الله لطفی در این محور اساسی دین مداری و مقاومت بسیار ارزشمند و حمایت از انقلاب بودند و در حال حاضر سایه مبارک علما بخصوص حضرت آیت الله لطفی نقش اساسی در این منطقه دارد.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: ایلام منطقه محروم است و مورد توجه دولت‌ها قرار گیرد و اگر در آینده مردم ایلام به بنده اعتماد کند از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۳/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...