نسخه چاپی

حمایت ۲۰۵ نفر از سفرا و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه از كاندیداتوری ولایتی

عکس خبري -حمايت ??? نفر از سفرا و ديپلمات‌هاي وزارت امور خارجه از کانديداتوري ولايتي

۲۰۵ نفر از سفرا، دیپلمات‌های وزارت خارجه حمایت خود را از كاندیداتوری ولایتی درانتخابات یازدهم به عنوان نامزد اصلح اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، 205 نفر از سفرا، دیپلمات‌ها و کارمندان وزارت امور خارجه با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداتوری "علی اکبر ولایتی" در انتخابات یازدهم به عنوان نامزد اصلح اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«با استعانت از درگاه الهی و امتنان از حضور همیشگی مردم فهیم و همیشه در صحنه و به امید حضور گسترده ملت در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ، ما جمعی از سفرا، دیپلمات‌ها ، مدیران و همکاران جناب آقای دکتر ولایتی در وزارت امور خارجه، با عنایت به نیاز کشورمان به ایجاد شرایط و فضای مناسب جهت پیشرفت و دستیابی به آرمان‌های نظام اسلامی و مردم عزیز ایران، حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی برای ریاست جمهوری را اعلام می نماییم.

دوران تصدی ولایتی در دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برجسته‌ترین دوران سیاست خارجی و دوران شکوفایی، عزت و بالندگی سیاست خارجی کشورمان است.

در دوران سخت جنگ و محاصره همه‌جانبه کشورمان‌، تدبیر و مدیریت قوی ایشان‌، همسو با دلاوری‌های رزمندگان جان برکف بسیجی و نیروهای سپاهی و نظامی و هماهنگی با مسئولین، گره بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی در سطوح مختلف گشوده و توانست نتیجه مبارزه رزمندگان اسلام و مقاومت و فشار بر مردم عزیزمان را که تحت شدیدترین فشارها در برابر یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های جهان مقاومت کردند در صحنه سیاسی، در مذاکرات سخت قطعنامه 598 به نحو شایسته متجلی سازد تا پس از دویست سال که همواره در هر جنگ و مذاکره بخشی از خاک کشورمان از دست داده می‌شد، تمامیت ارضی کشورمان حفظ گردد و ما شاهد ایستادگی، تدبیر و درایت ایشان و مراعات دقیق عزت‌، حکمت و مصلحت بوده ایم.

حضور آقای دکتر ولایتی در مقام ریاست جمهوری و اعتدال، توان و قدرت مدیریت کار آمدی ایشان و استفاده از خلاقیت‌های این شخصیت ارزنده و مدیر دلسوز و دانشمند فعالی‌، جدی وپاک از نظر مادی، خانوادگی و ایمانی، نوید بخش آینده خوبی برای کشورمان خواهد بود تا در همراهی با نظام در خدمت به مردم کشورمان از همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی، داخلی وخارجی به نفع کشورمان استفاده نماید. این تجربه ای است که ما شاهد آن بوده ایم.»

۱۳۹۲/۳/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...