نسخه چاپی

رئیس سازمان زندانها طرح روان درمانی در زندانها از لحاظ كمی وكیفی ارتقا یابد

جلسه شورای برنامه ریزی و مدیریت بهداشت روان و اصلاح رفتار زندانیان با حضور رئیس سازمان و اعضای شورا ،مدیر كل حوزه ریاست و روابط عمومی ،مدیر كل استان تهران در دفتر آموزش و پژوهش سازمان برگزار شد. اسماعیلی در این نشست گفت این شورا با عزم راسخ ، ارتقاء و توسعه فعالیتهای خود از حیث كمی و كیفی سر لوحه كار خود قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومي سازمان زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور اسماعیلی رئیس سازمان با حضور در اولین جلسه پنجمین دوره فعالیت شورای برنامه ریزی و مدیریت بهداشت روان و اصلاح رفتار زندانیان ضمن تشکر از فعالیتهای اعضای شورا در دوره قبلی از خانم دکتر مشیر و همکارانشان در شهرداری تهران به لحاظ همکاری در زمینه راه اندازی طرح روان درمانی بند نسوان در زندان شهر ری تشکر نمودند.
وی اظهار داشت با توجه به رهنمودها و آرمانهای امام راحل (ره) و فرمایش ایشان که زندانها باید دانشگاه گرددو نامگذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین سیاست سازمان زندانها درسال 92 که ارتقا خدمات زندانبانی می باشد این شورا نیز با عزم راسخ ، ارتقاء و توسعه فعالیتهای خود از حیث کمی و کیفی را سر لوحه کار خود قرار دهد، رئیس سازمان در ادامه افزود در این راستا در درجه اول شناسایی علل بروز رفتارهای مجرمانه و بزهکاری در بین گروههای مختلف مورد نظر قرار گیرد و سپس با تکیه بر مبانی اسلامی ، درمان و آموزشهای روان درمانی مناسب و تخصصی جهت گروههای مختلف در دستور العمل فعالیتهای شورا قرار گیرد.
در ابتدای این جلسه دکتر افروز رئیس شورا با اعلام تشکر و قدردانی از حضور رئیس سازمان و سایر مدعوین و خیر مقدم به خانم دکترمشیر که در دوره جدید به عضویت شورا درآمده اند توضیحاتی را درباره اقدامات شورا ارائه كرد.
سپس ربیعی دبیر شورا اهم فعالیتها و دستاوردهای صورت گرفته در دوره چهارم شورا (طی سالهای 91-89) ،و همچنین اقدامات و آثار و نتایج طرح روان درمانی بند نسوان شهر ری که با همکاری شهرداری استان تهران در حال انجام می باشد را در قالب گزارش مصور ارائه كردند.
در پایان این جلسه ازخانم مشیر مشاور شهردار تهران در امور بانوان و خانم شمس،به پاس فعالیتهایشان در اجرای طرح روان درمانی نسوان در ندامتگاه شهر ری و آقای سلیمانی مدیر کل استان تهران با اهدا لوح تقدیر شد.

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...