نسخه چاپی

در نامه اي خطاب به محمدرضا باهنر عنوان شد

تاكید عسگراولادی بر اصلح بودن ولایتی

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نامه‌ای خطاب به محمدرضا باهنر كه ریاست ستادهای انتخاباتی چهارگانه علی اكبر ولایتی را به عهده دارد با اشاره به شناخت طولانی مدت از ولایتی بر اصلح بودن وی در انتخابات ریاست جمهوری تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حبیب الله عسگر اولادی" رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نامه ای که خطاب به مهندس محمد رضا باهنر رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری نوشته شده، آورده است: از اینکه جناب دکتر علی اکبر ولایتی (حفظه الله تعالی) را بعنوان نامزد اصلح از میان 8 شخصیت صالح انتخاب کردید تشکر ویژه ‌دارم.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس باهنر

نائب رئیس محترم شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری(ره)

با تقدیم احترام، ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اکرم (ص) به جنابعالی و شورای مرکزی و هیئت رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری، از تلاش های چند ماهه همگی در امر انتخابات و ائتلاف مجموعه اصولگرایان در معیت جامعتین (روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم) تشکر و سپاس دارم و از فداکاری نامزدهای جبهه و اصولگرایان نیز سپاسگذار بوده و از اینکه نهایتا جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی حفظه الله تعالی را بعنوان نامزد اصلح از میان 8 شخصیت صالح انتخاب کردید تشکر ویژه دارم. حقیر هم که طولانی مدت ایشان را شناخته و همکاری داشته ام صلاحیت ایشان و هم اصلح بودنشان را تائید دارم.

حبیب الله عسگر اولادی

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...