نسخه چاپی

آيت‌الله علما:

حمایت جامعه مدرسین از ولایتی شرعی و قانونی است

آیت‌الله علما با اشاره به بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از ولایتی گفت: تائیدیه اكثر اعضای این جامعه در كنار علما و بزرگان نظام از شما یك تائیدیه شرعی، قانونی، عرفی و اخلاقی است چرا كه انتخاب آن‌ها حساب شده و بر اساس موازین اصولی است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بيت آيت‌الله علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه يکشنبه شب ميزبان علي اكبر ولايتي و هيات همراه بود.

اين استاد حوزه‌هاي علميه در اين ديدار تاکيد کرد: ولايتي از ابتداي انقلاب شخصيتي شناخته شده و مورد وثوق بوده که در دوران دفاع مقدس نيز تلاش‌هاي زيادي براي احقاق حق ملت ايران انجام داده است.

وي صداقت و امانت‌داري را دو ويژگي مهم ولايتي در هر مسئوليتي دانست و گفت: از کانديداتوري شما خوشحال شده‌ايم.

آيت‌الله علما با اشاره به بيانيه جامعه مدرسين در حمايت از ولايتي گفت: تائيديه اکثر اعضاي اين جامعه در کنار علما و بزرگان نظام از شما يک تائيديه شرعي، قانوني، عرفي و اخلاقي است چرا که انتخاب آن‌ها حساب شده و بر اساس موازين اصولي است.

ولايتي نيز در اين ديدار حضور علماي برجسته و پيوند مردم با آن‌ها را از جمله ويژگي‌هاي خاص استان کرمانشاه بر شمرد که موجب شده همواره مهد عاشقان اسلام و انقلاب باشد.

وي همچنين کرمانشاه را استاني زرخيز و با استعداد توصيف و خاطرنشان كرد: هنوز مصوبات سفر سال 90 رهبر انقلاب به اين استان فاصله زيادي تا اجراي کامل دارد و اگر مردم بنده را انتخاب کنند برنامه مفصلي براي استفاده از ظرفيت‌هاي اين استان براي کمک به مردم اين منطقه و نظام دارم.

۱۳۹۲/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...