نسخه چاپی

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از باشگاه استقلال

عکس خبري - آخرين اخبار نقل و انتقالاتي از باشگاه استقلال

اگرچه علی فتح الله زاده از سمت خود در باشگاه استقلال استعفاء داده است اما خبرهای بسیاری درباره نقل و انتقالات این تیم به گوش می رسد كه می تواند دلیلی بر بازگشت دوباره علی فتح الله زاده باشد.

* تمدید با نکونام پس از بازی لبنان

مسئولان باشگاه استقلال پس از بازی تیم ملی کشورمان مقابل لبنان مذاکرات اولیه با جواد نکونام را انجام خواهند داد. شماره 6 که گل قهرمانی استقلال در فصل دوازدهم را به ثمر رساند در لیست فصل بعد امیر قلعه‌نویی قرار دارد و به همین دلیل باید هرچه زودتر مذاکره با این بازیکن آغاز بشود. علی فتح الله زاده غیر رسمی اعلام کرد که بعد از بازی با لبنان کار تمدید قرارداد چند بازیکن انجام خواهد شد که یکی از آنها جواد نکونام خواهد بود.

* مذاکره‌ای با عالیشاه نشده

گفته شده استقلال به دنبال جذب امید عالیشاه است اما نه علی فتح الله زاده این خبر را تایید کرده و نه امید عالیشاه. مهاجم آینده دار باشگاه راه‌آهن وقتی با این سوال مواجه شده که «گفته می‌شود استقلال با تو مذاکره کرده» گفت: «هیچ مذاکره‌ای از سوی استقلالی‌ها با من نشده و ترجیح می‌دهم در این باره هیچ صحبتی انجام ندهم.» البته شاید عالیشاه در لیست استقلال قرار داشته باشد. مهاجم تیم راه‌آهن از آن دسته بازیکنان آینده‌داری است که به درد آبی‌ها می‌خورد.

* یک مدافع جدید در لیست استقلال

امیر قلعه‌نویی برای تقویت استقلال در خط دفاع به دنبال جذب یک مدافع جدید است. نام این مدافع می‌تواند هادی عقیلی، هادی تامینی یا فرشید طالبی باشد. استقلالی‌ها یکی از این دو مدافع را جذب خواهند کرد تا در فصل آینده مشکلی بابت خط دفاع‌شان نداشته باشند. البته هنوز جدایی پژمان منتظری از باشگاه استقلال قطعی نشده و هیچ تیمی برای این مدافع پیشنهاد رسمی نداده است. اگر منتظری در استقلال بماند قطعا جذب مدافع جدید هم منتفی خواهد شد.

* احتمال جدایی حمودی

باشگاه سپاهان علی حمودی را می‌خواهد اما این بازیکن در لیست امیر قلعه‌نویی هم هست. مسوولان تیم اصفهانی برای جذب حمودی پیشنهاد خوبی داده‌اند و با توجه به اینکه مدافع راست استقلال تا به امروز حقوق خود را به طور کامل دریافت نکرده دور از ذهن نیست که این بازیکن را فصل بعد در استقلال نبینیم. با توجه به اینکه خسرو حیدری هم می‌تواند در پست دفاع راست بازی کند ممکن است آبی‌ها در نهایت با جدایی این بازیکن موافقت کنند. پس از بازگشت امیر قلعه‌نویی همه چیز مشخص خواهد شد.

نکته: با توجه به این اخبار محتمل است علی فتح الله زاده دوباره به سمت خود برگردد و هیات مدیره باشگاه استقلال مانع جدایی او بشود.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...