نسخه چاپی

پایان نقل و انتقالات پرسپولیس

اگر بازیكن قرارداد حرفه ای داشته باشد و فرم الف قرارداد( چهار برگی های سابق) را تكمیل و امضا كرده سهمیه لیگ برتر محسوب می شود و سن او ملاك نیست.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن سهمیه امید فصل قبل سایپا و راه آهن قرارداد بسته است. میلاد غریبی و امید عالیشاه بازیکنانی هستند که پرسپولیسی ها معتقدند نام آنها در فهرست نفرات زیر ۲۱سال تیم هایشان درج شده بود و به همین دلیل سرخپوشان این دو را در زمره بازیکنانی جذب کرده اند که سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شوند.البته باید یادآور شد سن بازیکنان امید در فصل قبل از ۱۱دی ۱۳۷۰به بعد بوده و عالیشاه متولد اول خرداد ۱۳۷۰ است و بعید است به عنوان سهمیه امید نام او ثبت شده باشد.

شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره می گوید به صرف حضور نام بازیکن در فهرست امیدها، نمی توان گفت او سهمیه لیگ برتری نیست. مهم نوع قرارداد اوست. اگر بازیکن قرارداد حرفه ای داشته باشد و فرم الف قرارداد( چهار برگی های سابق) را تکمیل و امضا کرده سهمیه لیگ برتر محسوب می شود و سن او ملاک نیست بله ملاک قرارداد اوست. بازیکن حرفه ای در هر سنی سهمیه لیگ برتر است.

با این توضیحات باید دید این دو با باشگاههای خود چه نوع قراردادی داشته اند.پرسپولیس تاکنون علی عسگر، میثم حسینی، کفشگری و سیدصالحی را از سهمیه لیگ برتری خود جذب کرده و احتمالا حدادی فر و صادقیان نیز آخرین نفرات فهرست ۶نفره لیگ برتری آنها خواهند بود.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...