نسخه چاپی

قاضی را استقلالی بدانید!

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت كه محمد قاضی از این باشگاه چك گرفته و تاكید كرد این بازیكن فصل آینده در استقلال توپ خواهد زد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی؛ امیر عرب در مورد بازگشت امیر قلعه‌نویی از مسافرت خارج از کشور گفت: «هر روز با قلعه‌نویی در تماس هستم و او اعلام کرده روز جمعه به تهران بازمی‌گردد.»
وی درباره شرایط بحرانی استقلال و اینکه این تیم هنوز تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز نکرده، اظهار داشت: «شرایط هیچ باشگاهی خوب نیست اما تفاوتی میان ما و سایر تیم‌ها وجود دارد. آنها زرنگ هستند و مشکلات خود را بروز نمی‌دهند ولی ما مبتدی هستیم و به راحتی مشکلات را نشان می‌دهیم.»



معاون اجرایی باشگاه استقلال عنوان کرد: «اگر به عمق باشگاه‌ها رجوع کنید دلشان خون است. استقلال همیشه این مشکلات را داشته و تنها مربوط به این فصل نیست. سال گذشته نیز این اتفاقات افتاده بود و بازیکنی که با او مذاکره کرده بودیم سر از تیم‌های دیگر درآورد.»



وی اضافه کرد: «چه تیمی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد؟ چه تیمی از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا بالا رفت و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافت؟ بنابراین جوجه را روز آخر پاییز می‌شمارند. من این نوید را می‌دهم که هفته آینده خبرهای خوبی از استقلال می‌شنوید.»



عرب درباره استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال و بلاتکلیفی بازیکنان گفت: «فتح‌الله‌زاده استعفا داده ولی استعفای او را قبول نمی‌کنند. فتح‌الله‌زاده یکی از پرافتخارترین مدیران باشگاهی در ایران است و به سادگی نمی‌توان از نام او گذشت. ضمن اینکه استعفای فتح‌الله‌زاده صوری نیست اما بدانید پذیرفته نمی‌شود.»



معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود وی و علی امیری به دلیل اختلافاتی که از قبل با فتح‌الله‌زاده داشتند از استعفای او خوشحال شدند، گفت: «کاری به علی امیری ندارم، او معاون زحمتکشی است اما من در مورد خودم صحبت می‌کنم. به امیر قلعه‌نویی زنگ زدم و گفتم اگر واقعا استعفای فتح‌الله‌زاده پذیرفته شود فردای همان روز من نیز استعفا خواهم کرد. با فتح‌الله‌زاده باید سومین ستاره قهرمانی آسیا را بگیریم. یقین بدانید فتح‌الله‌زاده جایی نمی‌رود.»



وی در مورد اینکه پرسپولیس تمرینات خود را آغاز کرده ولی در استقلال بازیکنان به دلیل مشکلات مالی بر سر تمرینات شرکت نمی‌کنند عنوان کرد: «در حال حاضر با 2، 3 بازیکن در حال مذاکره هستیم اما همه درگیر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستند. سال گذشته نیز پرسپولیس از ما جلوتر بود اما چه تیمی قهرمان شد؟ این نوید را به پرسپولیس می‌دهم که با آمدن علی دایی اتفاق خوبی در این تیم بیفتد. دایی از دوستان نزدیک من است.»



عرب ادامه داد: «همه درگیر انتخابات هستند اما با دو، سه بازیکنی که نیاز است حتی قرارداد داخلی بستیم و پس از بازگشت امیر قلعه‌نویی، روز شنبه و یا یکشنبه آینده نام آنها را اعلام می‌کنیم. هواداران نگران نباشند چرا که تا هفته آینده خبرهای خوبی از استقلال می‌شنوند.»



معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود وی مامور مذاکره با محمد قاضی بوده است، گفت: «همه ما عضو یک خانواده هستیم. بخشی از کارها من انجام می‌دهم و برخی کارها را دیگر اعضای خانواده انجام می‌دهند. هدف ما حفظ اسکلت استقلال فصل گذشته است اما به غیر از احمد جمشیدیان و محمدمهدی نظری با 2، 3 بازیکن دیگر نیز مذاکره کرده‌ایم. او از باشگاه استقلال چک گرفته و اگر پاس شود قرارداد یک ساله‌ای با استقلال می‌بندد. قاضی را استقلالی بدانید.»



وی در خصوص تمدید قرارداد با مهدی رحمتی، جواد نکونام و پژمان منتظری گفت: «شاید هفته آینده پول برسد و هیچ بازیکنی جدا نشود. چه کسی می‌گوید این بازیکنان جدا خواهند شد؟ پژمان منتظری دلش با استقلال است و اگر در استقلال به او 1000 تومان بدهیم اما در خارج به او 10000 تومان بدهند وی با 1000 تومان در استقلال می‌ماند اما منوط به اینکه این 1000 تومان پرداخت شود.»

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...