نسخه چاپی

توضیحات باشگاه راه آهن در خصوص مذاكره با مجتبی جباری، بیك زاده، علی كریمی و طالبی

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن گفت: «با هاشم‌ بیك‌زاده صحبت‌هایی انجام دادیم اما هنوز چیزی قطعی نشده است.»

رستم زندی در خصوص مذاکره باشگاه راه‌آهن با مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده و فرشید طالبی عنوان کرد: «به هر حال در زمان نقل و انتقالات مذاکره با هر بازیکنی وجود دارد. اسم این بازیکنان که عنوان کردید برخی در لیست باشگاه هستند و برخی هم تاکنون صحبتی در این باره نشده است.»
وی در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان صحبت شده است، یادآور شد: «بیک‌زاده بازیکن آزاد است و مانعی ندارد که با او صحبت کنیم. هنوز چیزی قطعی نشده است او در اردوی تیم ملی است.»
معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن درباره دو بازیکن دیگر یعنی فرشید طالبی و مجتبی جباری خاطرنشان کرد: «تاکنون درباره این بازیکنان صحبتی نشده است. آنها بازیکنان بزرگی هستند و تیم‌های زیادی خواهان آنها هستند اما در لیستی که ابراهیم‌زاده به باشگاه داده است، اولویت‌بندی شده است و من نام آنها را ندیده‌ام.»
زندی در مورد مذاکره با علی کریمی گفت: «پس از اینکه ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی درباره علی کریمی صحبت کرد مذاکره دیگری با او نشده و اتفاق خاصی نیفتاده که در جریان آن باشم.»



وی درباره سفر ابراهیم‌زاده به ترکیه یادآور شد: «او به علت مسائل شخصی به کشور ترکیه رفته و فردا یا پنجشنبه به ایران باز خواهد گشت.»



سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن درباره اردوی این تیم گفت: «ما اردوی خارج از کشور نداریم اما 27 خرداد اردوی 5-6 روزه‌ای در اردبیل برگزار خواهیم کرد و با برخی تیم‌های آن شهر دیدار دوستانه‌ای برگزار می‌کنیم. بازی دوستانه دیگری فعلا در دستور کار قرار ندارد.»

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...