نسخه چاپی

شرط اعلام حمایت "صدای ملت" از روحانی یا ولایتی

علی مطهری ائتلاف محمدرضا عارف و دكتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را امری مدبرانه و حكیمانه دانست و شرایط حمایت صدای ملت از آقایان روحانی و ولایتی را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی مطهری در نشست خبری که به منظور تبیین مواضع و اعلام اسامی مورد حمایت صدای ملت در شورای شهر تشکیل شد، درباره کاندیدای مورد حمایت این جریان در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده‌ بودیم، صدای ملت آقایان روحانی و ولایتی را نسبت به سایر کاندیداها اصلح می‌داند و طی دو سه روز آینده با بررسی نظرسنجی‌های معتبر و بررسی اینکه کدام یک از این دو فرد احتمال رای‌آوری بالاتری دارد، موضع خود را اعلام خواهد کرد.

مطهری همچنین کناره‌گیری محمدرضا عارف از عرصه انتخابات ریاست جمهوری را دارای تاثیر در آرای آقای روحانی برشمرد و گفت: کناره‌گیری آقای عارف را کاری مدبرانه و حکیمانه می‌دانم. این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در انتخابات همه چیز بستگی به رای مردم خواهد داشت.

مطهری همچنین در خصوص احتمال کناره‌گیری سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به نفع یکدیگر تا روز جمعه، اظهار کرد: شخصا بعید می‌دانم که فرد دیگری کناره‌گیری کند از عرصه انتخابات، مگر اینکه آقای غرضی این کار را بکند.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...