نسخه چاپی

خبر خوش برای بازنشستگان كشوری

مدیرعامل سازمان بازنشستگی كشوری از تحت پوشش قرار گرفتن دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و افراد تحت تكفل آنان زیر چتر بیمه طلایی درمان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس،ایراندخت عطاریان در مراسم تجلیل از مجریان طرح ملی بیمه طلایی که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری افتخار دارد که در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت، ثمره دستاوردهای درخشان و ماندگار اقدامات انجام شده برای بازنشستگان کشوری را جشن می گیرد.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تمامی بازنشستگان کشوری درباره اجرای بیمه طلایی در سال جاری افزود: اواخر سال گذشته با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت، ایده ملی پیاده سازی بیمه طلایی درمان به عنوان یک بیمه تکمیلی ارتقا یافته در سراسر کشور برای یک میلیون و 150 هزار بازنشسته کشوری محقق شد. امسال نیز صندوق بازنشستگی کشوری با پیروی از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات درمانی مردم بیمه طلایی افراد تحت تکفل بازنشستگان را از سه ماهه دوم اجرا خواهد کرد.

عطاریان حذف پرداخت وجه نقد، کاهش بوروکراسی و طی کردن مراحل اداری و حذف ارتباط مالی میان بیمار و پزشک را از مهمترین ویژگی‌های این طرح ملی عنوان کرد و افزود: گرایشها و نظر سنجی‌های صورت گرفته از بازنشستگان کشوری نشان هنده آن است که صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق سرمایه ‌ا و اهداف خود در بیمه طلایی درمان به نتایج و دستاوردهای مورد نظر دست یافته و از طریق این خدمت جدید توانسته است بخش عظیمی از نیازهای درمانی بازنشستگان را تامین کند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاشهای مجریان بیمه طلایی به ویژه کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری وسازمان بیمه‌گر اظهار کرد: با حمایت دولت امسال 190 میلیارد تومان اعتبار در بودجه کل کشور برای بیمه طلایی 2 میلیون و500 هزار نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان اختصاص یافته است که این اقدام صندوق در راستای تامین رفاه بازنشستگان پاسخی به نیازهای درمانی این قشر فرهیخته محسوب می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...