نسخه چاپی

ولایتی: مشی دولت ما اعتدال است/از افراط و تفریط پرهیز می‌كنیم

عکس خبري -ولايتي: مشي دولت ما اعتدال است/از افراط و تفريط پرهيز مي‌کنيم

علی‌اكبر ولایتی گفت: مشی دولت ما اعتدال خواهد بود و در این راستا از افراط و تفریط پرهیز می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم بیرجند گفت: در رابطه با آنچه که در خراسان جنوبی می‌گذرد و ظرفیت‌ها و استعدادها و معادن این استان اطلاعات کافی داریم و امید است بتوانیم کاری کنیم که این سرزمین مستعد در سایه همت و تلاش مضاعف جایگاه و موقعیت علمی خود را بدست آورد.

وی با بیان اینکه "در دولت خود از افراد متدین استفاده خواهم کرد"، گفت: فساد ادارای و مالی یکی از مشکلات کشور است که مردم از آن رنج می‌برند و باید این مورد خاتمه داده شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "در دولت آینده از افراد با تجربه و متخصص استفاده خواهیم کرد"، افزود: جوانان سرمایه بزرگ کشور هستند که در کنار افراد متخصص و باتجربه به بکارگیری خواهند شد.

ولایتی با بیان اینکه "نباید فقط حرف زد بلکه باید عمل کرد"، گفت: مردم به اندازه کافی از دولتمردان حرف شنیدند. بنده از کاری که دولت فعلی تحت عنوان مسکن مهر انجام می‌دهد حمایت می‌کنم و آن را ادامه خواهم داد اما مشکلاتی دارد که باید اصلاح شود.

وی استیجاری بودن مسکن مهر را از مشکلات این پروژه عظیم دانست و افزود: مسکن مهر نباید استیجاری باشد بلکه باید به مردم واگذار شود که بنده در دولت خود با دادن یک لایحه یک فوریتی به مجلس این کار را خواهم کرد و این پروژه از حالت استیجاری خارج به ملکیت مردم درخواهد آمد.

ولایتی با بیان اینکه "دولت باید مشورت‌پذیر باشد"، اظهار کرد: دولت ما مشورت‌پذیر خواهد بود یعنی اگر قرار است در رابطه با استانی تصمیمی گرفته شود با صاحب‌نظران و افراد دلسوز و متخصص همان منطقه و استان مشورت خواهد شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، وجود بازارچه‌های مرزی، معادن، محصولات استراتژیک مانند زعفران و عناب و انار را از ظرفیت‌های خوب خراسان جنوبی دانست.

ولایتی در پایان با بیان اینکه "حضرت امام(ره) پرچمدار وحدت بین شیعه و سنی است"، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی الگوی وحدت بین شیعه و سنی برای سایر نقاط دنیاست.

۱۳۹۲/۳/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...