نسخه چاپی

درآمد 110 هزار تومانی برای مردم،یارانه سبز و بانك مردم

كاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از سه طرح اقتصادی بانك مردم (كسب و كار خانگی)، یارانه درآمدی (110 هزار تومانی) و یارانه سبز برای اداره كشور در فارس رونمایی كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محسن رضایی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست خبری خود در خبرگزاری فارس از سه برنامه بانک مردم (کسب و کار خانگی)، یارانه درآمدی (110 هزار تومانی) و یارانه سبز رونمایی کرد.

بر این اساس بانک مردم با هدف توسعه کسب و کار خانگی و اشتغال‌زایی برای 5 میلیون نفر تأسیس می‌شود؛ بانک مردم که با اولویت اشتغال‌زایی برای زنان خانه‌دار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود، کسب و کار خانگی و رفتن جوانان و دانشگاهیان به سمت تولید را حمایت می‌کند.

در این طرح بانک مردم با پرداخت وام‌های بدون بهره سعی در تقویت زیرساخت‌های اشتغال دارد که سود این وام‌ها را دولت پرداخت می‌کند.

یارانه درآمدی «110 هزار تومانی» نیز تخصیص و پرداخت یارانه درآمدی به دو شکل یارانه نقدی «65 هزار تومانی» و «45 هزار تومانی» به مردم است.

این یارانه از مسیر تولید گذشته و با سود بیشتر به مردم داده می‌شود، یارانه درآمدی باعث می‌شود تولید رونق گرفته و از تورم جلوگیری می‌کند.

این یارانه‌ها در اقتصاد مردمی و با ساختار فدرالیسم اقتصادی فرصتی را برای شکوفایی صنایع و بهره‌گیری از نخبگان استانها و اقوام به وجود می‌آورد.

«یارانه سبز» نیز یارانه‌ای است که با هدف تأمین امنیت قضایی کشور و توسعه کشاورزی، ساختاری و دام‌پروری به کشاورزان پرداخت می‌شود.

این یارانه همچنین برای تغییر خاستگاه کشاورزی از سنتی به مدرن و بالا بردن بهره‌وری در کشاورزی کشور طراحی شده است.

1- تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن

2- اصلاح بذر، آبیاری و ...

3- راه‌اندازی صنایع تبدیلی

4- رونق کشاورزی، باغداری و دامداری

5- تأمین اجتماعی کامل کشاورزان، باغداران و دامپروران

6- استقلال و خودکفایی کشاورزی ایران و کاستن از حجم واردات

7- تبدیل ایران به قطب تولید محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و دامداری

یارانه سبز ضد تورم است و با این روند کشاورزی توسعه می‌یابد و ترقی می‌کند.

۱۳۹۲/۳/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...