نسخه چاپی

ولایتی مسلط به ادبیات بین الملل است

دكتر علی اكبر ولایتی به لحاظ شرایط و خصوصیات و تجربه‌ای كه دارند و كاری كه در وزارت امور خارجه داشته اند، ادبیات بین الملل و روش ارتباط با دنیا را به خوبی می دانند و این مسائل جز فاكتورهایی است كه كشور ما در شرایط امروز به شدت مورد نیاز است.

به گزارش نما به نقل از ملیت :عباس رجایی ، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دکتر علی اکبر ولایتی را شخصیتی دارای وجهه بین المللی توصیف و تصریح کرد: ایشان به لحاظ شرایط و خصوصیات و تجربه‌ای که دارند و کاری که در وزارت امور خارجه داشته اند، ادبیات بین الملل و روش ارتباط با دنیا را به خوبی می دانند و این مسائل جز فاکتورهایی است که کشور ما در شرایط امروز به شدت مورد نیاز است.

نماینده مردم اراک، کمیجاب و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: بسیاری از مسائل داخلی امروز کشور از مسیر روابط بین الملل و بهبود این مسیر حل می شود و پیش بینی بنده این است که اگر ایشان رییس جمهور شود بتوانیم بخش عمده ای از مسائل جامعه را از این طریق حل کنیم.

رجایی هم چنین تصریح کرد: حل بسیاری از مشکلات اقتصادی داخل کشور ریشه در روابط بین الملل دارد و با مدیریت این روباط بسیاری از معضلات اقتصادی امروز کشور حل می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این که دکتر ولایتی دارای سال ها سابقه کار اجرایی است و از این منظر توان مدیریتی خود را نشان داده است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: اگر ایشان مسئولیت را به عهده بگیرد، پیش‌بینی من این است که بتوانند در زمان مقتضی این مشکلات را حل کنند.

شجاعی کیاسری مطرح کرد:

سه فاکتور متمایز ولایتی از دیگر کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم

تجربه، علم و پیشینه اجرایی سه خصوصیت مهمی است که در دکتر علی اکبر ولایتی هر سه را با هم دارا است و به همین جهت جامعیت لازم را در بین کاندیدهای ریاست جمهوری برای تصدی این پست دارد.

سید رمضان شجاعی کیاسری، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح خصوصیات دکتر علی اکبر ولایتی ، کاندید یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:تجربه، علم و پیشینه اجرایی سه خصوصیت مهمی است که در دکتر علی اکبر ولایتی هر سه را با هم دارا است و به همین جهت جامعیت لازم را در بین کاندیدهای ریاست جمهوری برای تصدی این پست دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تاکید کرد: امروز حل مشکل کشور ما نیاز به یک چهره مسلط به دیپلماسی و دارای سبقه قوی فعالیت در عرصه بین الملل دارد و مقبولیت جهانی را نیز به همراه داشته باشد.

کیاسری تصریح کرد:دیپلماسی باید در جایگاه خود بتواند از ظرفیت های جامعه جهانی به خوبی استفاده کند و این ظرفیت ها را به نفع کشور در معاهدات بین المللی تنظیم نماید که این مسئله نیاز به علم و تجربه کافی در این خصوص دارد.

وی در این خصوص تاکید کرد: البته هر 8 کاندید ریاست جمهوری امتیازات مناسبی دارند اما این که این سه فاکتور اصلی مبنی بر علم ، تجربه و سابقه اجرایی در یک کاندید تجمع پیدا کرده باشد، بدون شک دکتر ولایتی در این خصوص چهره مطرح است.
عضو کمیسیون بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در خاتمه تاکید کرد: امتیازات و تجربه ایشان می تواند بسیری از گره های امروز کشور را باز کند و بدون شک بهبود روابط دیپلماسی- در حیطه ای که خط قرمز محسوب نمی شود- می تواند بعضا برخی از مشکلات داخلی به خصوص معضلات اقتصادی را حل کند.

۱۳۹۲/۳/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...