نسخه چاپی

تكذیب حمایت حقیقت‌پور از محسن رضایی

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در شمال غرب كشور گفت: حمایت منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی از كاندیداتوری محسن رضایی كذب محض است.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسماعیل علی‌اکبری اظهار داشت: این حمایت که از سوی برخی رسانه‌ها و پیامک‌ها اعلام شده است کذب محض بوده و واقعیت ندارد.

وی عنوان کرد: برخی‌ها با شیطنت‌های خاص در جهت منحرف کردن افکار عمومی هستند و با ارسال پیامک‌های خود ساخته سعی می‌کنند افکار عمومی را منحرف کنند که از این بابت سخت در اشتباه هستند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در شمال غرب کشور افزود: حقیقت‌پور بارها اعلام کرده است که طرفدار محمدباقر قالیباف بوده و همراه برخی نمایندگان دیگر اردبیل ستاد یاران قالیباف را در شهرهای اردبیل تشکیل داده‌اند.

علی اکبری ادامه داد: ‌طی تماس تلفنی که با حقیقت‌پور داشتم وی ضمن ابراز بی‌اطلاعی و ناراحتی شدید از این موضوع اعلام کرد که منبع تولید این شایعه را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: حقیقت‌پور به هیچ‌وجه و در هیچ مکانی از رضایی حمایت نکرده و خبر انتشار یافته، شائبه‌ای بیش نیست و موضوع را از مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دیشب پیامکی به بسیاری از شهروندان اردبیلی ارسال شد که در آن اعلام شده بود حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ستاد یاران محسن رضایی طرفداری خود را این کاندیدا اعلام کرده است.

۱۳۹۲/۳/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...