نسخه چاپی

واكنش دانشجویان به سخنان اخیر هاشمی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در واكنش به سخنان اخیر هاشمی تاكید كرد: سخنانی را مطرح كردید كه این سخنان ما را به یاد دمیدن‌های همواره حضرتعالی در شبهه افكنی‌های پیش از انتخابات می‌اندازد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر عدم صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم واکنش نشان داد و تاکید کرد: بدون شک دروغ در تاریخ ثبت نمی شود، ولی حقایق ثبت در تاریخ است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

مگر کسانی که ایمان آورده‏اند و عمل صالح انجام می‏دهند و یاد خدا بسیار می‏کنند و به هنگامی که مورد ستم واقع می‏شوند به دفاع از خویشتن (و مؤ منان) بر می‏خیزند (و از ذوق شعری خود کمک می‏گیرند) و بزودی آنها که ستم کردند می‏دانند که بازگشتشان به کجاست. سوره ۲۶: الشعراء ۲۲۷

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

سلام

در دیدار اخیرتان که به عنوان دیدار با جمعی از جوانان فعال دانشجویی از تهران، قم در رسانه ها منتشر شد، سخنانی را مطرح کردید که این سخنان ما دانشجویان را به یاد دمیدن‌های همواره حضرتعالی در شبهه افکنی‌های پیش از انتخاباتی شما می‌اندازد. رفتاری که در حضرتعالی و خانواده مکرمتان مسبوق به سابقه است و اوج آن را در نامه بدون سلام و والسلام شما به مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به یاد داریم که چگونه در خاکستر فتنه انگیزان دمید و حلاوت پیروزی جمهوریت بر اقلیت باند قدرت و ثروت به کام ۴۰میلیون ایرانی حاضر در پای صندوق های رای در ۲۲ خرداد تلخ و ناگوار کرد. امان از آن همه تعریف ها در خصوص سعه صدرتان کردیم و همه را به بهای چند کلام ناقابل که مطمن هستیم اگر دنیای شما را به خطر نیاندازد بدون شک وبال گردنتان در روز حشر می شود.

آقای هاشمی

در سال ۸۸ هم اینگونه جلسات با قلیل آشوبگران صحن دانشگاه داشتید و همان زمان به شما هشدار دادیم که اینها همان‌هایی هستند که در دوران اصلاحات رکیک‌ترین ناسزاها را به شما گفتند و توجه نکردید و اینها را به حضور می‌پذیرفتید و مع الاسف به آنها برای ادامه آشوب خط می‌دادید. امروز هم سر دمداران تشکل های قانون شکن دانشگاهی گرد شما حلقه زده ان. امان!امان! از "ما اکثر العبر و اقل العتبار".

آقای هاشمی

تا کی می‌خواهید از علمای قم برای خود دژ محافظ بسازید و مردمی که دلبسته به حوزه و مرجعیت هستند دلسرد کنید! آیا واقعا علما با شما هستند؟ آیا خبر تکذیب حمایت آیات اعظام سیستانی و وحید خراسانی (حفظهم الله تعالی) از شما به گوشتان نرسیده است. بشکنید! بشکنید! این حصار محدودیت اطلاع رسانی به خود را که به نظر ما ناشی از شیطنت اطرافیان شما است. به نظر ما دانشجویان شما در حصر اخبار و اطلاعات دروغ و کذبی هستید که اطرافیانتان برای شما ایجاد کرده اند. برانید این خرس خاله ها را از اطرافتان اینها می‌خواهند با شکستن سر شما آبرویتان را ببرند و دستار از سرتان بکشند. و الله که ما نگران شما هستیم.

آقای هاشمی رفسنجانی

سکوت کوتاه مدت شما در قبال احراز نشدن صلاحیتتان را ما دانشجویان به فال نیک گرفتیم و تصورمان بر این بود که مانند مرحوم زبیر که در جنگ جمل با یاد آوری سخنان پیامبر عظیم الشان اسلام در خصوص دشمنی با حضرت علی (ع) هشدار داده بودند، شما هم سخنان محکم روح خدا خمینی کبیر (ره) را در خصوص ایراد به نظر شورای نگهبان که فرمودند:«هرکس بگوید نظر شورای نگهبان کذاست مفسد فی الارض است» سکوت و صبر پیشه کرده اید. اما چه بد خیال و باورمان به خودتان را با سخنانی که بدون شک در شأن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست بر باد دادید. طرح این موضوع از جانب شما که " با توجه به شور و نشاطی که در سراسر کشور پس از اعلام حضورم در انتخابات ایجاد شد و از آنجایی که در مسیر تایید صلاحیت بنده نیز بهانه و مشکلی نبود، یک مقام ارشد امنیتی، برخلاف عرف و قانون، شخصا در جلسه بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان حضور یافت که ابتدا مورد اعتراض برخی از اعضای شورای نگهبان نیز قرار گرفت و نهایتا به اعضای شورای نگهبان گفت، که حضور هاشمی در انتخابات می‌تواند موجب پیروزی قاطع و با رای بالای مردم شود که با راه و رسم آنها سازگار نیست و لذا این شورا را متقاعد کرد که به بهانه شرایط جسمی رای به عدم احراز صلاحیت بنده دهند. " چه معنا و مفهومی دارد؟ شما که به دلیل حضورتان در صحنه انتخابات می دانید این حرف و سخن تنها به خاله زنک بازی‌های رسانه ای می ماند و عجب آنکه شما همان حرفهای سایت‌ها و رسانه‌هایی را تکرار می‌کنید که قوت لا یموتشان توهین و ناسزا گویی به صدر تا ذبل نظام جمهوری اسلامی است. فاش بگویید اخبار این رسانه‌ها در کارتابل‌های خبری روزانه شما است یا دفتر شما خط نشر این اکاذیب اعوجاجی را به رسانه‌های ضد انقلاب می دهد.

آقای هاشمی

چه راحت ژست حداقلی‌تان در خصوص فراجناحی بودن به اعلام رای به یک کاندیدا فروختید. ای کاش حداقل نمایش فراجناحی بودنتان را ادامه می‌دادید و اینقدر لخت و عور چینش‌های آتی خود را بر ملا نمی کردید. از شما انتظار داشتیم به عنوان شخصیتی که سعی دارد خود را ذیل چپ و راست تعریف نکند و تنها مطیع رهبری باشد. با خود کاش می‌اندیشید با هر احتمالی از ۱ تا ۱۰۰ در صورت شکست نامزد مدنظرتان در انتخابات آبروی ۳۰ ساله خود در انتخابات را به ثمنی قلیل فروخته‌اید و نه سوم از سال ۸۴ تاکنون به شما؛ خطر یاس و روی گردانی از شما به عنوان شخص جمع کننده آرای منفی را حتی در اطرافیان شما و اهل بیتتان قطعی می کند.

آقای هاشمی

طرح این اکاذیب به بهانه ثبت در تاریخ و ادعای سکوتتان به نفع مصالح نظام مانند رفتار کودکی است که با ادعای روزه داری در خفی به دلیل شدت ضعف دست در کاسه خورش می‌کند! اما غاقل از اینکه رد غذا دور دهانش می‌ماند! بدون شک دروغ در تاریخ ثبت نمی شود ولی حقایق ثبت در تاریخ است. رفتار شما در فتنه ۸۸ ثبت می‌شود. رفتار خانواده شما طی ۴ سال اخیر در تاریخ ثبت می شود. سکوتتان در فتنه ثبت می‌شود. "امانتداری صحیح" کلید واژه جدیدی است که با الفاظ مختلف از سال ۷۶ تاکنون از شما شنیده‌ایم ولی بدانید مردم دغدغه‌هایشان فراتر از این لفاظی هاست و نظام و مردم حسن نیتشان را به هم دیگر در فروردین ۵۸ اثبات کرده اند.

پیری و دلدادگی رسوایی و خون دل است پند دوست و طعنه دشمن بر او بی حاصل است

در پایان ما دانشجویان دانشگاه شاهد که به فرموده رهبر معظم انقلاب "دانشگاه شاهد خود گلخانه عطر آگین است"، ضمن ناراحتی و دل خون بود از رفتار آقای هاشمی اعلام می‌کنیم فتنه ۸۸ به حق واکسینه مناسبی در برابر فتنه‌های آتی خواهد بود و ما همگام با ملت شریف ایران به حول و قوه الهی در روز ۲۴ خرداد ۹۲ با حضور در پای صندوق‌های رای موشک‌های انگشت هایمان را به سمت کاخ سیاه می‌گیریم و با انتخاب اصلح مرقومه یاوه گویان خارجی و داخلی را برای همیشه خواهیم بست.

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

والسلام علی من اتبع الهدی

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...