نسخه چاپی

تكذیب حمایت مربی تیم ملی فوتبال از كاندیداها

مربی تیم ملی فوتبال ایران هر گونه حمایت خود از كاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر تهران را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بیش از ۲۰ روز است که نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و افرادی که برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا شده اند مشغول فعالیت و تبلیغات هستند.

در این راستا برخی از کاندیداها برای تبلیغات خود از حضور هنرمندان و ورزشکاران نامی سود می برند که اکثر این هنرمندان و ورزشکاران با میل خود حاضر به شرکت در میتینگ ها و برنامه های تبلیغاتی این افراد می شوند اما گاهی هم پیش می آید که از نام برخی از افراد سوءاستفاده می شود.

در همین راستا علیرضا منصوریان مربی تیم ملی فوتبال که بیش از ۱۵ روز است برای انجام ماموریتی که کارلوس کی‌روش به عهده او گذاشته از ایران خارج شده ولی از نام و عکس وی در تبلیغات برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری و اعضا شورای شهر استفاده شده است.

بر همین اساس منصوریان بیانیه زیر را بابت تکذیب این گونه حمایت ها در اختیار خبرگزاری فارس گذاشته که به شرح زیر است:

من به عنوان یک ایرانی حضور در انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه خود می دانم و به طور حتم برای رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود در رای گیری شرکت می کنم. برای اینجانب مهم است که چه کسی قرار است زمام امور مملکت را در ۴ سال آینده به عهده بگیرد. همچنین به عنوان شهروند تهرانی نیز علاقه مند هستم تا افراد توانمند در انتخابات شورای شهر تهران انتخاب شوند.

با وجود این مسئله، بنده هیچ‌گاه در هیچ مقطع زندگی ورزشی خود از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام و این دوره نیز همین طور بوده و برایم جالب است که من درحالی که بیش از ۱۵ روز است خارج از ایران به سر می برم چطور از نام و عکس من در برنامه های تبلیغی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر استفاده شده است.

من هیچ‌گاه در فعالیت های سیاسی خود را شرکت نداده ام و فقط به عنوان یک ایرانی وظیفه خود می دانم که در انتخابات حضور موثر داشته باشم.

از هر یک از عزیزانی که قرار است به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شود درخواست می کنم بهبود وضعیت اقتصادی مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و حداقل مردم در زندگی ماهیانه خود مشکلی نداشته باشند. همچنین در بخش ورزشی نیز از افراد ورزشی و اهل فن استفاده کنند و نگذارند افراد غیر ورزشی مدیریت امور را داشته باشند.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...