نسخه چاپی

رويانيان

آنقدر كار دارم كه نمی توانم به علی كریمی فكر كنم

عکس خبري -آنقدر کار دارم که نمي توانم به علي کريمي فکر کنم

محمد رویانیان در خصوص برد تیم ملی برابر لبنان اظهار داشت: «تیم ملی ساختارش را پیدا كرده و ما می بینیم كه به هماهنگی خوبی رسیده است. تیم ملی دیروز ایرانی بازی كرد و ما واقعا شاد شدیم و لذت بردیم.»

وی افزود: «حالا یک بازی حساس با کره جنوبی باقی مانده و اگر بچه ها به همین شکل ادامه دهند می توان کره را هم برد. مهم حفظ شرایط روحی بچه هاست که همه ما وظیفه داریم آن را محقق کنیم.»
رویانیان با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی در دوبی خاطرنشان کرد: «آنجا من روح همدلی را میان بازیکنان دیدم. این برد حاصل همدلی بود. همه می خواستند ببرند و این گونه هم شد. قطر را شکست دادیم و حالا لبنان را با نتیجه ای قاطع بردیم. این، نتیجه حمایت همه است. من وظیفه داشتم به اردوی تیم ملی بروم و رییس جمهوری هم آمد و توان روحی بچه ها را افزایش داد. باید این روند را ادامه داد.»
وی افزود: «باشگاه ها واقعا پشت تیم ملی ایستادند و این قابل تقدیر است. حالا ما نتیجه وحدت و یکپارچگی را می بینیم. من به همه فوتبال دوستان این برد دلچسب را تبریک می گویم.»
رویانیان در خصوص اظهارات علی کریمی بعد از بازی ایران ولبنان هم گفت: «فعلا نمی خواهم به حرف هایش جواب بدهم. آن قدر کار دارم که به این چیزها نمی رسم.»



مدیرعامل پرسپولیس در خصوص استعفای فتح الله زاده اظهار داشت: «او مدیر موفقی است. من درکش می کنم که چه مشکلاتی داشته. دولت باید مسایل مالی دو باشگاه را حل کند. اگر بدهی به وجود آمده که شخصی نبوده. من و آقای فتح الله زاده یا مدیران قبلی ما که بدهی شخصی بر جا نگذاشته اند. بدهی برای باشگاه بوده و دولت باید آن را صاف کند. دولت باید به استقلال و پرسپولیس توجه بیشتری داشته باشد تا امثال فتح الله زاده ها دلسرد نشوند.»

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...