نسخه چاپی

سكوت علی كریمی شكسته شد!

وی افزود: وقتی به من زنگ نزده اند كه بیا بنشین تا حالی از هم بپرسیم یعنی اینكه من را نمی‌خواهند. فعلا كه سرنخواستن من دعواست. با این حال چند روز صبر می‌كنم و بعد بهترین انتخاب را برای فصل آینده خواهم داشت.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تصمیمش برای خداحافظی احساسی بوده است گفت: وقتی مسئولان باشگاه پرسپولیس و کادر فنی سراغی از من نمی گیرند که نمی توانم بروم به آنها پیشنهاد بدهم که مرا جذب کنند. وقتی با آنها اختلاف نظر دارم نمی‌توانیم با هم کار کنیم.

علی کریمی بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان ضمن بیان این مطلب در مورد دیدار تیم ملی گفت: خوشحالم که بازیکنان تیم ملی توانستند با ارائه فوتبالی خوب سه امتیاز این دیدار را کسب کنند. من همیشه در خدمت تیم ملی هستم و هر وقت بگویند با تمام وجود در خدمت این تیم خواهم بود.

علی کریمی در پاسخ به این پرسش که چه شد تصمیمش برای برگشتن به فوتبال تغییر کرد گفت: بعد از بازی با سپاهان یک تصمیم احساسی گرفتم اما حالا نظرم عوض شده و می‌خواهم تا زمانی که می‌توانم فوتبال بازی کنم. فعلا هم که سر نخواستن ما دعواست. از همه باشگاه هایی هم که به من پیشنهاد داده اند تشکر می‌کنم. با برخی از آنها صحبت کرده‌ام اما زمان خواسته ام تا بهترین تصمیم را بگیرم.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا به پرسپولیس برخواهد گشت گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من که نباید بروم به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد بدهم من را جذب کنید. نه از طرف باشگاه و نه از طرف کادر فنی هیچ تماسی با من گرفته نشده که حتی بیا بنشینیم حالت را بپرسیم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس اگر مرا نمی‌خواهد شفاف اعلام کند. همه می‌دانند که موضوع من با باشگاه پرسپولیس چیست. وقتی یک نفر که کارش را بلد نیست و در فوتبال نبوده می آید و کار را در دست می‌گیرد همین می شود. درست است که الان همه چیز در اختیار آنهاست اما معلوم نیست دو سه روز دیگر هم سرکار باشند و تصمیم بگیرند.

علی کریمی با بیان اینکه برای باشگاه پرسپولیس زشت است چک‌هایی را با دو تاریخ به یک بازیکن بدهد، گفت: ببینیم این آقایان می‌توانند به بازیکنان و کادر فنی جدید هم چنین چک هایی بدهند. احساس می‌کنم باشگاه پرسپولیس به من نیازی ندارد. با این حال هر وقت که بگویند در خدمت این تیم هستم. البته وقتی با آدمی که تازه وارد فوتبال شده اختلاف نظر دارم نمی‌توانیم با هم کار کنیم. ایشان چون در فوتبال نبوده نمی‌تواند خوب تصمیم بگیرد. کادر فنی هم که هیچ رغبتی نشان نداده است.

وی افزود: وقتی به من زنگ نزده اند که بیا بنشین تا حالی از هم بپرسیم یعنی اینکه من را نمی‌خواهند. فعلا که سرنخواستن من دعواست. با این حال چند روز صبر می‌کنم و بعد بهترین انتخاب را برای فصل آینده خواهم داشت.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...