نسخه چاپی

دعوت پرسپولیس و استقلال از مردم برای شركت در انتخابات

مدیران،مربیان،بازیكنان و هواداران دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال ایران همپا و همگام با آحاد جامعه در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهند داشت.

به گزارش نما به نقل از پرسپولیس، دو باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور طی بیانیه‌هایی از هواداران خود دعوت کردند تا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور چشمگیری داشته باشند.

در بیانیه محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:

تاریخ بارها و بارها شاهد حضور حماسی و شجاعانه ملت ایران در عرصه‌های گوناگون بوده است که در حساس‌ترین لحظات، فریاد اتحاد و سربلندی سر داده‌اند. ملتی که همواره با لبیک به ندای مقتدای خود امام راحل و مقام معظم رهبری معادلات جهانی را بر هم زده، دنیایی را انگشت به دهان، مبهوت و مقهور شجاعت، بالندگی و درایت خود کرده‌اند.

اینک آزمونی دیگر در راه است، آزمونی که در آن شاهد سلحشوری این ملت غیور خواهیم بود که همواره تا پای جان، پای آرمان‌های ارزشمند خود ایستاده و به رهبری رهبر استکبار ستیز خود حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای فریاد اتحاد و اقتدار سر داده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویانی خواهد زد که هنوز ضربات قبلی این مردم را از یاد نبرده‌اند.

روز جمعه روز تعیین سرنوشت است و تردیدی نیست که مردم عزیز ایران در هر جایی و با هر سلیقه‌ای به نام ایران مستقل و سرفراز و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و با حضور گسترده و آگاهانه خود، دشمنان اسلام، انقلاب و ایران را بار دیگر ناامید خواهند کرد.

هواداران میلیونی پرسپولیس، پیشکسوتان، ورزشکاران و همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس نیز همپای دیگر مردم شریف ایران و جامعه ورزش کشور پیرو فرمایشات معظم له با شرکت عاشقانه خود پای صندوق‌های رأی در خلق این حماسه سیاسی نقش پررنگی خواهند داشت.

مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود اعلام کردند؛ «هر کس که به ملت ایران علاقمند است عقلا و شرعا بر او واجب است که در انتخابات شرکت نماید» بر این اساس بار دیگر تاکید می‌کنیم خانواده بزرگ و میلیونی پرسپولیس نیز با حضور همه جانبه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام راحل، مقام عظمای ولایت و شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عهد و پیمانی دوباره می‌بندند و با مشارکت گسترده و حداکثری خود دل امام عصر حضرت بقیه‌ا...‌الاعظم (عج) را نیز شاد خواهند کرد.

روابط عمومی باشگاه استقلال نیز با صدور بیانیه ای در این باره نوشت:

روز موعود فرا رسید و اینک ایران زمین در آستانه خلق حماسه ای دیگر است تا بار دیگر با حضور حداکثری آحاد مردم نقشه شوم دشمنان همچون گذشته ناکام بماند.

جمعه ۲۴ خرداد،روزی بس بزرگ و شورانگیز است،جمعه روزی است که مدتها انتظارش را می کشیدیم تا به پای صندوق های رای برویم و آینده را رقم بزنیم.

بر این اساس،خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی_ورزشی استقلال ایران همراه و همدوش با اقشار مختلف جامعه در سرتاسر میهن اسلامی در آدینه آینده پای صندوق های رای حاضر می شوند تا در این حماسه جاوید سهمی داشته باشند.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...