نسخه چاپی

آرش برهانی: در استقلال می مانم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «مشكلی برای ماندنم در استقلال ندارم اما سوءتفاهمات باید برطرف شود.»

جام ورزشی؛ آرش برهانی از یک سری سوء تفاهماتی که باعث دوری او از استقلال شده بود ناراحت است و حالا می گوید به خاطر علاقه ای که به این تیم و هوادارانش دارد نمی خواهد از استقلال برود. گفتگوی آرش برهانی را در ادامه می خوانید.



* تکلیفت با استقلال روشن شد؟

- نه هنوز چیزی مشخص نیست اما فکر می کنم ظرف امروز و فردا این اتفاق بیفتد.



* با قلعه نویی تماسی داشتی؟

- بله دیروز با او حرف زدم و گفت برو با حاجی قراردادت را ببند.



* پس در لیست مازاد قلعه نویی نبودی؟

- نه اگر بودم که قلعه نویی نمی گفت برو قراردادت را تمدید کن. من ایران نبودم اما متاسفانه شرایطی پیش آمد و اتفاقاتی افتاد که دور از واقعیت بود. به همین دلیل منتظرم فتح الله زاده زودتر تکلیفم را روشن کند. او مدیرعامل زحمتکشی است و در سال های اخیر با بی پولی استقلال را اداره کرده است. من همیشه حسن نیتم را به استقلال ثابت کرده ام. در تمام سال های اخیر هم مذاکراتم با استقلال فقط 20 دقیقه طول کشیده است. خود حاجی همیشه می گوید تمدید قرارداد با آرش راحت است چون من به خاطر علاقه ام به استقلال از خیلی چیزها گذشته ام.



* شنیده ای که آرش افشین گفته بود اگر برهانی در استقلال بماند به این تیم نمی آید؟

- بعید می دانم افشین چنین حرفی زده باشد. رفتن یا ماندن من از استقلال به آمدن بازیکنی ریط ندارد. من دلم می خواهد در این تیم بمانم اما باید بعضی مسایل روشن شود. سوئ تفاهماتی پیش آمد که خوب و خوشایند نبود و امیدوارم همه چیز حل شود تا در استقلال بمانم.



* از فصلی که گذراندی راضی بودی؟

- فکر می کردم بهتر از این باشم. در تمام لیگ تلاشم را کردم و تا 70 درصد هم توانستم به انتظاراتی که از خودم داشتم عمل کنم اما باید بهتر از این می شدم. با اینکه گلزن ترین مهاجم استقلال بودم اما در خیلی از بازی ها به عنوان مهاجم بازی نکردم و هافبک چپ بودم. البته این مسایل اصلا مهم نیست و آنچه اهمیت داشت قهرمانی استقلال بود.



* اما اتفاقات خوبی بعد از قهرمانی رخ نداد.

- همین طور است. تکلیف استقلال باید زودتر روشن شود. وقت زیادی دارد تلف می شود و استقلال الان باید دوران بدنسازی اش را تمام می کرد. همه تیم ها بازیکن گرفته اند و دارند تمرین می کنند اما ما هنوز بلاتکلیف هستیم. تکلیف استقلال باید زودتر روشن شود و استارت بزنیم. ما هم باید از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم و هم در آسیا نماینده خوبی برای ایران باشیم. مسئولان ورزش باید بیشتر از استقلال حمایت کنند چون در آسیا بحث ملی مطرح است و تیم به کمک نیاز دارد.

۱۳۹۲/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...