نسخه چاپی

برخورد قانونی با هرگونه پیش‌داوری نتایج

مصطفی محمد نجار گفت: اگر كسی قبل از اینكه وزارت كشور نتایج را اعلام كند پیشداوری كند برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی محمد‌ نجار وزیر کشور بعد‌از ظهر امروز شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران درباره میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید نتایج نهایی بیاید تا ما بتوانیم میزان مشارکت را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: اگر مقداری حوصله کنید امروز نتایج را اعلام می‌کنیم؛ باید بگذارید نتیجه انتخابات معلوم شود تا میزان مشارکت نیز معین شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نتایج صندوق‌ها در حال جمع‌آوری است و تجمیعی نیز صورت می‌گیرد تصریح کرد: روند قانونی بایستی طی شود و پس از تجمیع و اعلام نتیجه نهایی آنگاه درصد میزان مشارکت مشخص می‌شود؛ تلاش ما این است تا پایان امروز نتیجه را مشخص کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی کاندیداها قصد دارند نشست خبری برگزار کنند نظر شما در این باره چیست اظهار داشت: اگر کسی قبل از اینکه وزارت کشور نتایج را اعلام کند پیشداوری کند برابر قانون با وی برخورد می‌شود؛ البته از این اقدامات انجام نخواهند داد زیرا همگان منتظرند تا وزارت کشور نتایج نهایی را اعلام کند و تصور می‌کنم مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

۱۳۹۲/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...