نسخه چاپی

پیام تبریك حاكم امارات به حسن روحانی

رئیس شیخ‌نشین امارات و سایر مقامات این كشور طی پیام‌هایی جداگانه انتخاب رئیس‌جمهور جدید كشورمان را به وی تبریك گفته و آرزومند موفقیت و پیشرفت بیشتر ایران شدند.

به گزارش نما به نقل از خليج‌تايمز؛ شيخ خليفه بن زايد آل نهيان، رئيس امارات و امير ابوظبي، با ارسال پيامي انتخاب حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور جديد کشورمان تبريک گفت.

وي در اين پيام گفت: "پيروزي شما در انتخابات رياست‌جمهوري و موفقيت انتخابات را تبريک عرض کرده و براي شما و نيز مردم ايران آرزومند موفقيت و پيشرفت بيشتر هستيم. مشتاق همکاري با شما براي بهبود وضعيت منطقه و همچنين مردم ايران و امارات متحده عربي هستيم. ما علاقه‌مند به برقراري روابط با جمهوري اسلامي ايران بر اساس همکاري هستيم."

دو پيام مشابه نيز از جانب شيخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئيس امارات و نخست‌وزير امارات متحده عربي و حاکم دوبي، و ژنرال شيخ محمد بن زايد آل نهيان، شاهزاده ابوظبي و قائم مقام فرمانده نيروهيا مسلح امارات متحده عربي به حسن روحاني ارسال شدند.

اين در حالي است که اميرنشين امارات متحده عربي بارها ادعاهايي واهي درباره مالکيت جزاير ايراني خليج فارس مطرح کرده. اين شيخ‌کوچک حاشيه خليج فارس همچنين اخيرا در يک حرکت ضدايراني ديگر عنوان ليگ اول فوتبال خود را به نام معجول و ساختگي "خليج ع.ر.ب.ي" تغيير داده است.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...