نسخه چاپی

بیانیه فراكسیون اكثریت مجلس برای همكاری با رئیس‌جمهور برگزیده

فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به وی تبریك گفت.


به گزارش نما، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات 24 خرداد مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری از تاریخ این سرزمین را ورق زد.

ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای عظیم آفرید و دشمنان این سرزمین را بار دیگر ناامید کرد.

بی‌شک، ایران اسلامی به پشتوانه این حضور و همدلی، در مسیر حرکت خود راه امام عظیم‌الشأن، شهیدان انقلاب اسلامی و سعادت و پیشرفت را پر شتاب‌تر از گذشته خواهد پیمود.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی حماسه‌ بزرگ سیاسی ملت ایران و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی، را به مقام معظم رهبری‌، رئیس جمهور منتخب و ملت شریف و حماسه‌ساز ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امید است در دوره ریاست جمهوری ایشان با سوابق ارزنده انقلابی و همچنین حضور در پنج دوره مجلس شورای اسلامی، شاهد تعامل گسترده قوا با محور قانون‌گرایی و موفقیت همه جانبه‌ کشور، تحقق حماسه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم.

پس از هفته‌ها گفتن و شنودن در صحنه انتخابات، اکنون نوبت کار همه جانبه و ارتقای وضعیت کشور است و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت پارلمان آماده همکاری و تعامل همه جانبه با رئیس جمهور و دولت منتخب یازدهم است تا پس از تجلی حضور مردم در خلق حماسه سیاسی، حماسه‌ اقتصادی در پهنه ایران اسلامی تحقق یابد.

در پایان بار دیگر عنایت بزرگ الهی و خلق حماسه سیاسی را شکر گفته و با درود بر امام راحل (ره) و شهیدان بزرگوار ایران زمین، از درگاه الهی آینده‌ای درخشان را برای مردمان این سرزمین مسئلت می‌کنیم.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...