نسخه چاپی

پیام تبریك فراكسیون رهروان به روحانی

فراكسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: این فراكسیون به عنوان فراكسیون اكثریت پارلمان آماده همكاری و تعامل همه‌جانبه با رئیس‌جمهور و دولت منتخب یازدهم را دارد.

به گزارش نما، این فراکسیون با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۴ خرداد مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری از تاریخ این سرزمین را ورق زد.

ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای عظیم آفرید و دشمنان این سرزمین را بار دیگر ناامید کرد.

بی‌شک، ایران اسلامی به پشتوانه این حضور و همدلی، در مسیر حرکت خود راه امام عظیم‌الشأن، شهیدان انقلاب اسلامی و سعادت و پیشرفت را پر شتاب‌تر از گذشته خواهد پیمود.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی حماسه‌ بزرگ سیاسی ملت ایران و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی، را به مقام معظم رهبری‌، رئیس جمهور منتخب و ملت شریف و حماسه‌ساز ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امید است در دوره ریاست جمهوری ایشان با سوابق ارزنده انقلابی و همچنین حضور در پنج دوره مجلس شورای اسلامی، شاهد تعامل گسترده قوا با محور قانون‌گرایی و موفقیت همه جانبه‌ کشور، تحقق حماسه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم.

پس از هفته‌ها گفتن و شنودن در صحنه انتخابات، اکنون نوبت کار همه جانبه و ارتقای وضعیت کشور است و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت پارلمان آماده همکاری و تعامل همه جانبه با رئیس جمهور و دولت منتخب یازدهم است تا پس از تجلی حضور مردم در خلق حماسه سیاسی، حماسه‌ اقتصادی در پهنه ایران اسلامی تحقق یابد.

در پایان بار دیگر عنایت بزرگ الهی و خلق حماسه سیاسی را شکر گفته و با درود بر امام راحل (ره) و شهیدان بزرگوار ایران زمین، از درگاه الهی آینده‌ای درخشان را برای مردمان این سرزمین مسئلت می‌کنیم.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...