نسخه چاپی

الهام: ظرفیت احمدی‌نژاد جهانی است

غلامحسین الهام سخنگوی دولت گفت: ظرفیت محمود احمدی‌نژاد درونی نیست بلكه جهانی است و این حركت موج جهانی آفریده است.

به گزارش نما به نقل از ايرنا، اين مطلب بخشي از گفت و گوي غلامحسين الهام سخنگوي دولت با عنوان «ظرفيت احمدي نژاد جهاني است» است كه امروز يكشنبه در روزنامه ايران منتشر شده است.

متن كامل اين گفت و گو به شرح زير است:

غلامحسين الهام گفت: ظرفيت احمدي‌نژاد دروني نيست بلكه جهاني است. اين حركت موج جهاني آفريده است. اين موج از سمت و مسير احمدي‌نژاد متصل شده است به ظرفيت انقلاب اسلامي. احمدي‌نژاد از دل انقلاب متولد شده است، اگر انقلاب نباشد احمدي‌نژاد هم نيست.
الهام در گفت‌وگو با نكات پرس افزود: بعضي‌ها كوشيدند اين ظرفيت را دوگانه و بعضي هم آن را فردي كنند يعني تفكر احمدي‌نژاد بدون احمدي‌نژاد! احمدي‌نژاد با آرمان‌هايش زندگي مي‌كند و يك هويت واحد دارد و آن ظرفيت انقلاب اسلامي است.

بعضي‌ها تمام تلاش خود را به خرج دادند اين ظرفيت را بين رهبري و احمدي‌نژاد دوگانه‌ كنند، وقتي مي‌گويم احمدي‌نژاد گره مي‌خورد به انقلاب اسلامي يعني گره مي‌خورد با نظام اسلامي و ولايت فقيه.

اين وسط همان تنگ نظران كوتاه بين آمدند برش بزنند كه احمدي‌نژاد اگر بدين شكل باشد موضوعيتي مستقل از نظام پيدا مي‌كند؛ در حالي كه اين‌طور نبود ظرفيت داشت براي نظام و رهبري ايجاد مي‌شد، چون تعريف احمدي‌نژاد نه تغيير‌دهنده نظام است نه اين نظام بدون فقاهت قابل اداره است. براي حكومت كه نمي‌توان جايگاه رهبري ساخت؛ خب روشن است احمدي‌نژاد تهديدي براي نظام نيست يك ظرفيت است.

خيانت بزرگ از جايي انجام شد كه اين ظرفيت را تبديل كردند به تهديد براي نظام؛ اشتباهات ممكن است متعدد و متنوع باشد و حتي بخشي از آن، از سوي خود احمدي‌نژاد باشد.

تشابهات قابل قياس نيست اما ببينيد پيامبر احتياط مي‌كند آنچه در رابطه با امير المؤمنين بايد بگويد نمي‌گويد؛ چرا چون ظرفيتش نيست، آن‌كه تازه حق مطلق است ما كه داراي اشتباهات عديده هستيم؛ احمدي‌نژاد به بنده علاقه دارد لزومي ندارد همه علاقه را بروز دهد اگر پدر باشي چه به حق، چه به ناحق يك بچه را بيشتر دوست داري، اگر دوستي خود را بروز دهي، چه مي‌شود؟ حسادت بقيه برانگيخته مي‌شود و قصه يوسف به وجود مي‌آيد؛ موجب تحريك مي‌شود و اين فرصت را مي‌گيرد؛ لذا يوسف چند سال مي‌رود زندان چون محبت را بروز داد. زماني هم عزيز مصر مي‌شود كه يعقوب ديگر چشم نداشت؛ نمي‌خواهم سنت‌هاي الهي را تخطئه كنم مي‌خواهم از آن نتايجي بگيرم، تحريك و ايجاد حساسيت ممكن است موجب ظرفيت سوزي شود، آقا اگر حمايت از احمدي‌نژاد نمي‌كرد مشكلات ديگري بود قبول؛ اين طرف هم حمايت كرد ديگران آنقدر حساس شده بودند كه همه كار مي‌كردند تا احمدي‌نژاد از چشم رهبري بيفتد.

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...