نسخه چاپی

جزییات دیدار علی لاریجانی با حسن روحانی

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با منتخب ملت گفت: در این جلسه رایزنی‌هایی درخصوص كابینه دولت آینده صورت‌گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در این جلسه علاوه بر عرض تبریک، به دلیل دوستی قدیمی علاقه‌مند دیدار حضوری با ایشان بودم گفت: در این جلسه درخصوص شرایط کشور به ویژه ضروریات مثل کنترل تورم و مشکلات بیکاری بحث و گفت‌وگو شد.

دکترعلی لاریجانی افزود: همچنین در این جلسه رایزنی‌هایی درخصوص کابینه دولت آینده صورت گرفت.

اولین گام همکاری دو قوه با حضور دکتر لاریجانی برداشته شد

در این دیدار همچنین حجت الاسلام دکتر حسن روحانی با بیان اینکه ما دیدارهای فراوانی در گذشته با آقای دکتر لاریجانی داشته‌ایم، گفت: امروز اولین قدم را برای همکاری دو قوه برداشتیم تا در آینده نزدیک همکاری بین دو قوه آغاز شود.

رئیس جمهور منتخب مردم افزود: در این جلسه نکات مهمی که در کشور با آن مواجهیم به ویژه درخصوص همکاری‌های دولت و مجلس بحث و گفت‌وگو شد.

روحانی با بیان اینکه مردم ما با شادی شب گذشته خود نشان دادند ملتی امیدوار نسبت به آینده هستندادامه داد: احساس همه ملت این است که اخلاق و تعادل در کشور مستحکم‌تر خواهد شد و با مشورت با افراد صاحب‌نظر مشکلات کشور حل و فصل شود.

رئیس جمهور منتخب مردم در پایان خاطرنشان کرد: البته مشکلات یک شبه حل نمی‌شود و باید به تدریج و با مشورت صاحب‌نظران این اتفاق رخ دهد.

خبرگزاری خانه ملت

۱۳۹۲/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...