نسخه چاپی

بیانیه 225 نماینده مجلس در حمایت از رییس جمهور منتخب

بیش از 225 نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریك به رییس جمهور منتخب و تشكر از مردم ایران و مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی، آمادگی خود را جهت حمایت همه‌جانبه از رییس جمهور منتخب مردم اعلام كرند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در این بیانیه که توسط علیرضا منادی قرائت شده آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه باردیگر میثاق پایدار ملت سرافراز ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل و مسیر پرافتخار ایران همیشه جاویدان و ایثارگران و همچنین پیروی مقام ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله عظمی خامنه‌ای جلوه‌گر کرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می‌دانیم حماسه پرشور مشارکت ملی را ارج نهیم و انتخاب شخصیت انقلابی، معتدل و همراه امام(ره) و رهبری حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی را به ایشان و مردم شریف ایران تبریک عرض نماییم.

بی‌شک خلق این حماسه محصول راه‌گشایی‌های تاریخی مقام معظم رهبری، اعتماد به نفس همه گروه‌ها و طبقات اجتماعی در تمامی شهرها و روستاها و باور آنان به رای و حق خویش و نیز اعتماد به ساز و کار انتخابات و اعتماد به منتخب ملت است که توان و سرمایه جدید برای حل و فصل مشکلات موجود در کشور به وجود آورده است.

از این پس فصل جدیدی برای ساختن کشور برپایه عقلانیت، ثبات و بهره‌مندی از توان همه نیروهای سیاسی معتدل جریان‌های مخلتف دورن خانواده انقلاب که دغدغه اسلام و ایران دارند فراهم است. که امید می‌رود در پرتوی خوش‌بینی و اعتماد مردم به ویژه نسل جوان و آگاه کشور موانع فراروی پیشرفت همه‌جانبه را یکی پس از دیگری بردارند.

ما با تاکید بر فرصت به وجود آمده برای کشور آمادگی خود را جهت تعامل با رییس جمهور منتخب جهت میثاقی که در طول انتخابات با مردم بستند اعلام می‌نماییم و آماده هستیم که برای تحقق آن برنامه‌ها مجلس شورای اسلامی و حوزه‌های انتخابیه تمامی تلاش خود را به کار گیریم.»

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71372
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:

لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نام و نام خانوادگی*
ایمیل
متن نظر*

● تعداد‌ نظرات (0)

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...