نسخه چاپی

تذكر نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور!

عکس خبري -تذکر نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور!

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور امروز (دوشنبه) در جلسه علنی مجلس توسط یك عضو هیات رییسه قرائت شد.


به گزارش نما به نقل از ایسنا، این تذکرات به شرح زیر است:

- هاشمی نخل ‌ابراهیمی نماینده میناب به وزیر نیرو: تسریع در تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاهای میناب، رودان، جاسک، سیریک، تسریع در تأمین آب مورد نیاز کشاورزان شمال میناب برای کشت پاییزه، تسریع در توسعه شبکه برق شرق هرمزگان، به وزیر کشور: افزایش زیربناهای خانه‌های در دست احداث برای زلزله‌زدگان بشاگرد.

- قاضی‌پور، منصوری، آرامی، محجوب و حسینی صدر نمایندگان ارومیه، کاشان، تهران و خوی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در اعمال قانون بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان‌آور.

- محجوب و قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت خسارت وارده ناشی از تگرگ به کشاورزان ارومیه، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم اعمال معاینات ادواری برای کارگران معادن زیرزمینی، به رئیس‌ جمهور: تسریع در درمان بیماران اعصاب و روان جانباز جنگ تحمیلی.

- جعفری نماینده بجنورد به وزیر آموزش و پرورش: توضیح در خصوص علت افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی.

- بهمنی نماینده سراب به وزیر نفت: تسریع در گازرسانی به روستاها، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در برق‌رسانی به مجموعه نفریه سراب..

- زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر راه و شهرسازی: مدیریت نامطلوب در پایانه‌های حمل و نقل استان چهارمحال و بختیاری، تسریع در حل مشکل پروانه‌های استان چهار محال و بختیاری و بهسازی جاده‌های استان، به رئیس جمهور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش هارونی، فرخ‌شهر، به وزیر نیرو: تسریع در تکمیل پروژه‌های فاضلاب حوزه انتخابیه خود و لزوم جلوگیری از اجرای طرح انتقال آب بین حوزه‌های بهشت‌آباد و گلابلو، به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در انتقال آب بیدکان و اجرای طرح سودجان شهرستان شهرکرد.

- لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو: تسریع در انتقال آب سد سنگر به شهر اتاق‌برق، به وزیر کشور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری شهر شلمان و روستاهای اطراف، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح عمرانی بندر چمخاله.

- قائدرحمت نماینده دورود و ازنا به وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تسریع در تأمین اعتبار طرح احداث فاز چهارم کارخانه سیمان دورود.

- رضایی نماینده خمین به رئیس جمهور: علت عدم اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان خمین.

- حیدری نماینده کرمانشاه به وزیر دادگستری: توضیح در خصوص علت توهین به یکی از زندانیان اقلیت مذهبی در زندان همدان.

- ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر کشور: لزوم توجه به مسئله امنیت اجتماعی، به وزرای علوم و بهداشت: برنامه‌ریزی برای استفاده از دانش‌های پیشرفته در تولید علم و فناوری، به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت: برنامه‌ریزی لازم برای برخورداری از امنیت غذایی در تمام نقاط کشور به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: تدوین برنامه جامع طرح‌های سدسازی، آبخیزداری و شبکه‌های آبیاری.

- رجبی نماینده مینودشت به وزیر بهداشت: تسریع در بهره‌برداری از بیمارستان‌های شهرستان مراغه تپه، مینودشت و کلاله.

- حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر نیرو: ساماندهی آب شرب شهرستان جویبار، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در ساماندهی ترافیک استان مازندران و اجرای طرح راهسازی محور تهران سوادکوه.

- حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر نیرو: تسریع در آبرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب و سرپل‌ذهاب.

- بهمنی نماینده سراب به وزیر علوم: توزیع عادلانه رشته‌های دانشگاهی در مناطق محروم.

- هاشمی و حسینی نمایندگان سپیدان و قصرشیرین به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل طرح‌های راهسازی شهری و روستایی.

- حسینی و عالی نمایندگان زابل، زهک و هیرمند به وزیر نیرو: لزوم محاسبه تعرفه برق سیستان بر اساس تعرفه مناطق گرمسیری.

- خجسته نماینده همدان به رئیس‌ جمهور: تسریع در حل مشکل ریزگردهای استان‌های غربی کشور.

- آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به وزیر کشور: تسریع در تأمین اعتبار برگزاری آزمون‌های استخدامی توسط استانداری لرستان.

- کارخانه نماینده همدان به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکل آب آشامیدنی روستاهای همدان و فامنین.

- فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در حل مشکلات ناشی از وثیقه‌گذاری کارآفرینان و صنعتگران.

- بشیری نماینده پاکدشت به وزیر امور خارجه: اهتمام لازم برای حفظ امنیت زائران عتبات عالیات.

- نجف‌نژاد نماینده بابلسر به وزرای راه و شهرسازی، نیرو، کشور و جهاد کشاورزی: تسریع در احداث کمربندی فریدونکار، تسریع در تأمین برق شهرستان بابلسر، ایجاد بخش جدید در منطقه بازدار، تسریع در احداث پل حدفاصل کله‌بر و میربازار، تسریع در تأمین اعتبار طرح احداث مخازن آب آشامیدنی بابلسر، لزوم عقب‌نشینی حریم دریا در منطقه بابلسر، تسریع در احداث کمربندی شرقی بابلسر، تسریع در احداث کانال بتنی کشاورزی بهمن‌میر، تسریع در تکمیل جاده ساحلی بهمن‌میر و تسریع در احداث سد لاستیکی فریدونکنار.

- جدگال نماینده چابهار به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در احداث راه‌های روستایی شهرستان چابهار، نیکشهر، کنارک، به وزیر نیرو: حل مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان‌های نیکشهر، چابهار و کنارک، به وزیر کشور: حل مشکلات مرزبانی منطقه چگهر.

- حقیقت‌پور نماینده اردبیل به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پرداخت حق مرزی به معلمان استان اردبیل.

- رحمانی نماینده مینودشت به وزیر کشور: توضیح در خصوص علت عدم استفاده از مدیران و کارمندان بومی در ادارات شهرستان مراغه‌تپه.

- ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کشور: تسریع در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استانداری و فرمانداری استان خراسان شمالی، ‌به وزیر علوم: لزوم رعایت اصل 48 قانون اساسی در توسعه استان‌ها.

- دهدشتی نماینده آبادان به وزیر کشور: توضیح در خصوص علت عدم تمدید مهلت انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان.

- قائدرحمت نماینده دورود به وزیر کشور: لزوم استفاده از نیروها و پیمانکاران قومی در دستگاه‌های دورود و ازنا، به رئیس ‌جمهور: عدم همکاری سازمان حفاظت محیط زیست در اجرای طرح‌های بخش کشاورزی در دورود و ازنا.

- نظری‌مهر نماینده کردکوی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم ساماندهی خرید تضمینی گندم کشاورزان استان گلستان، به رئیس جمهور: تسریع در تعیین مرزهای آبی و خاکی استان گلستان.

- تمیمی نماینده شادگان به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در استخدام نیروهای بومی و آغاز به کار بندر شادگان.

- اربابی، کاشانی و پشنگ نمایندگان ایرانشهر، زاهدان و خاش به وزیر کشور: مدیریت ناکارآمد فرماندار ایرانشهر در برگزاری انتخابات منطقه و روستای خیرآباد.

- منصوری، محجوب و قاضی‌پور نمایندگان کاشان، تهران و ارومیه به رئیس جمهور: لزوم اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی کشور.

۱۳۹۲/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...