نسخه چاپی

در دقايق اول معاملات امروز

دماسنج بازار سرمایه از نیمه ۴۸ هزار واحد گذشت

عکس خبري -دماسنج بازار سرمايه از نيمه ?? هزار واحد گذشت

شاخص كل بورس اوراق بهادار پس از ورود به كانال ۴۸ هزار واحدی امروز با رشد ۲۶۱ واحدی در ابتدای معاملات از نیمه آن عبور كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، دماسنج بازار سرمایه امروز در دقایق ابتدایی آغاز معاملات از نیمه 48 هزار واحد عبور کرد تا برای چهارمین روز متوالی از هفته جاری همچنان رشد را تجربه کند.

بنا بر این گزارش، شاخص کل بورس پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شروع به رشد کرد و از کانال 46 هزار واحدی عبور و با حداقل 2500 واحد رشد هم اکنون از نیمه 48 هزار واحد هم گذشته است.

بر همین اساس، روز گذشته ارزش بازار سهام وارد 230 هزار میلیارد تومان شد و امروز از ابتدای معاملات 1000 میلیارد تومان دیگر بر آن افزوده شده است.

به گزارش فارس، بسیاری از شرکت‌های خودرویی، تجهیزاتی و بانکی روند مثبتی را طی می‌کنند که در این میان ملی صنایع مس ایران 48 واحد، بانک پاسارگاد 42 واحد، بانک پارسیان 15 واحد، بانک ملت 41 واحد بر شاخص کل تأثیر مثبت گذاشتند.

یادآور می‌شود گروه بهمن و بانک اقتصاد نوین نیز روند صعودی را طی کرده و بر شاخص کل تأثیر مثبت گذاشته‌اند.

این گزارش می‌افزاید: روز گذشته با وجود عرضه‌های سنگین دماسنج بازار سرمایه اعداد مثبت را نشان داد و با 515 واحد افزایش وارد کانال 48 هزار واحدی شد.

به گزارش فارس، هم‌اکنون با توجه به اینکه بازار سرمایه نسبت به اخبار امید‌بخش انتخابات روی خوش نشان داده، تحلیل بازار در شرایط فعلی بیش از گذشته احساس می‌شود تا پارامترهای غیر اقتصادی تاثیر بیشتری نسبت به عوامل تاثیرگذار اقتصادی نداشته باشد.

۱۳۹۲/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...