نسخه چاپی

شجاعی: فصل بعد در استقلال بازی نمی كنم

مسعودشجاعی همچنان قصد دارد در تیم های اروپایی به فوتبال ادامه دهد. به همین دلیل باید حضور او در استقلال را منتفی دانست...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، شایعه حضور مسعود شجاعی در استقلال از همان روزهایی که جواد نکونام به جمع آبی ها پیوست شنیده می شد. با شروع فصل نقل وانتقالات جدید این شایعه می رفت تا به یک خبر قطعی بدل بشود و شجاعی هم مثل جواد نکونام به استقلال ملحق بشود. اما گفت و گویی خبرنگار قدس آنلاین با مسعود شجاعی یک روز قبل از رویارویی با تیم ملی کره جنوبی پرده از واقعیت ها برداشت. مسعود شجاعی درباره اینکه فصل بعد به استقلال خواهد آمد یا خیر گفت: قراردادی با استقلال منعقد نخواهم کرد چون قصد دارم همچنان به بازی در تیم های اروپایی ادامه بدهم. نمی خواهم تا چند سال آتی به لیگ برتر ایران بیایم و به همین دلیل از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. شاید در سال های آینده فرصت شود برای استقلال بازی کنم اما فصل بعد قطعا در ترکیب استقلال نخواهم بود.

اظهارات مسعود شجاعی بیانگر این نکته است که وی همچنان از تیم های اروپایی پیشنهاد دارد. اگرچه باشگاه اوساسونا اعلام کرده است که شجاعی را نمی خواهد اما گفته می شود مقصد بعدی مسعود یکی از تیم های لالیگایی خواهد بود و شاید هم او راهی لیگ دیگر کشورها بشود.

۱۳۹۲/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...