نسخه چاپی

فروش‌قبر ازطریق‌دفاترخدمات‌پیشخوان‌دولت

مجتبی منتظری افزود: این اقدام موجب حذف تشریفات اداری و جلب رضایت شهروندان، از طریق دریافت خدمات آسان، سریع و به موقع خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، به زودی طرح بازدید مجازی از سطح آرامستان‌های شهر محقق شده و فروش قبور از سال جاری نیز به صورت اینترنتی و از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت می‌گیرد.

مجتبی منتظری افزود: این اقدام موجب حذف تشریفات اداری و جلب رضایت شهروندان، از طریق دریافت خدمات آسان، سریع و به موقع خواهد شد.

منتظری با بیان این مطلب که قزوین به عنوان شهر پایلوت، برای اجرای این طرح تعیین شده است، بیان كرد: این طرح در صورت موفقیت آمیز بودن، در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی ارائه خدمات به موقع و مطلوب در ساختمان معراج، نصب تابلوهای راهنمای قبور و دسترسی آسان شهروندان به آنها به همراه فضاسازی انجام شده در محوطه آرامستان های قزوین را در نوع خود کم نظیر ارزیابی کرد و افزود: دسترسی مردم به اطلاعات متوفی از طریق نصب وب کیوسک و زیارت مجازی، توجه به واگذاری امور به بخش خصوصی به ویژه در بحث آمبولانس ها، خدمات رفت و روب و فضای سبز، از جمله اقدامات صورت گرفته در این سازمان به شمار می رود.

منتظری یادآور شد؛ سازمان آرامستان های قزوین در سال گذشته توسط اتحادیه آرامستان های کشور به عنوان سازمان منتخب در زمینه خدمات رسانی به مردم انتخاب شد.

۱۳۹۲/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...