نسخه چاپی

استقلال نيازمند نگاه پدرانه وزير ورزش

آبی پوشان را دریابید تا دیر نشده

باشگاه استقلال در حال حاضر بلاتكلیف است و این مسئله به نگرانی و دغدغه اصلی هواداران این تیم بزرگ و پرطرفدار تبدیل شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران باشگاه استقلال روزهای پر اضطراب و پر استرسی را پشت سر می گذارد.

خزانه باشگاه خالی است و پولی برای جذب بازیکن جدید و تمدید قرارداد ستاره های فصل قبل در بساط نیست تمام این اتفاقات در حالی افتاده که آبی پوشان تهرانی تنها نماینده ایران در جمع 8 تیم برتر آسیا هستند و برای فصل جدید باید تقویت شوند نکته حائز اهمیت اینکه در حال حاضر تمرینات استقلال با حضور بازیکنان امید این تیم برگزار می شود اما بقیه تیم های لیگ برتری بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده و در اردوهای آمادگی به سر می برند.

شرایط استقلال وقتی بحرانی تر به نظر می رسد که بدانیم علی فتح اله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استعفا داده و امیر قلعه نوعی هم که هدایت این تیم بزرگ را برعهده دارد، درینگه دنیا به سر می برد تا استقلال را بلاتکلیف ترین حال حاضر ایران بدانیم، تیمی که قهرمان فصل قبل شده و باید در آسیا هم از اعتبار خودش و فوتبال ایران دفاع کند.

مشکل استقلال در حال حاضر بی پولی است و در فصل نقل و انتقالات کم مهمترین فصل یک تیم محسوب می شود، آبی پوشان تهرانی منتظر پول وزارت ورزش هستند مدیران وزارت ورزش که قرار بود طی 2 سال گذشته 8 میلیارد و پانصد میلیون تومان به استقلال بودجه بدهند چند روز قبل تعهد کرده و اعلام کردند که در این مقطع حساس 3 میلیارد تومان به باشگاه استقلال تزریق خواهند کرد تا در فصل نقل و انتقالات بتواند تیمش را ببندد. این مبلغ قرار بود طی 48 ساعت از زمان اعلام به حساب باشگاه استقلال واریز شود اما چند روز گذشته و هنوز پولی به حساب باشگاه واریز نشده است.

نکته دیگر اینکه هیأت مدیره باشگاه هم طی هفته های اخیر تشکیل نشده تا تکلیف مدیرعامل برای فصل جدید روشن شود. البته استعفای فتح اله زاده توسط هواداران این تیم پذیرفته نشده چرا که طرفداران بدی نسبت به استعفای حاجی داشتند و معتقدند که او باید در باشگاه حفظ شود اما تا هیأت مدیره تشکیل نشود و روال قانونی طی نشود، فتح اله زاده هم به عنوان مدیرعامل مستعفی نمی تواند کاری انجام دهد.

شرایط استقلال با توجه به بلاتکلیف بودن مدیریت باشگاه و مشکلات مالی زیادی که این تیم بزرگ و پر طرفدار دارد، بسیار بغرنج است و حالا همه نگاه ها به محمد عباسی وزیر ورزش ایران است. استقلال زیر مجموعه وزارت ورزش محسوب می شود و باید بخشی از بودجه باشگاه را تأمین کند. در این مقطع حساس و مهم تزریق پول به استقلال بهترین و منطقی ترین کار ممکن از سوی وزارت ورزش است تا نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که باید به مصاف تیم های قدرتمند شرق قاره برود، به خوبی تقویت و تدارک شده و بتواند از اعتبار فوتبال کشورمان در قاره کهن دفاع کند.

عباسی که به خوبی شرایط استقلال را درک می کند، در این مقطع می تواند ناجی آبی پوشان تهرانی لقب بگیرد و با تزریق پول به این مجموعه بحران زده و تحت فشار کمک کند تا مشکلات را پشت سر گذاشته و بتواند با جذب بازیکنان مورد نیازش، با شرایطی مطلوب برای فصل سختی که پیش رو دارد، آماده شود.

نگرانی هواداران استقلال کاملا قابل درک است و عباسی به عنوان پدر معنوی استقلال می تواند با نگاهی پدرانه، دغدغه های طرفداران میلیونی آبی پوشان تهرانی را برطرف کند./آق

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...