نسخه چاپی

اولين واكنش رئيس رژيم صهيونيستي به انتخابات ايران:

شیمون پرز: نباید گذاشت كه محمود احمدی نژاد از مجازات در امان بماند

عکس خبري -شيمون پرز: نبايد گذاشت که محمود احمدي نژاد از مجازات در امان بماند

"شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی، در نخستین واكنش علنی خود به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران، آن را نشانه اشتیاق ملت ایران به تغییر و خبری خوب دانست. به گزارش ارگان رسانه ای سازمان سیا (رادیوفردا/radiofarda)، پرز در این مصاحبه ها گفته است: «نباید گذاشت كه محمود احمدی نژاد از مجازات در امان بماند. او در حالی دوران خود را به پایان برد كه مصیبت های زیادی پدید آورد. تاریخ هرگز احمدی نژاد را نخواهد بخشید.»

به گزارش نما، "شيمون پرز" رئيس رژیم صهیونیستی، در نخستين واکنش علنی خود به نتایج انتخابات رياست جمهوری ايران، آن را نشانه اشتياق ملت ايران به تغيير و خبری خوب دانست.

وی افزود: «عملکرد آقای روحانی را بايد محک زد و او را بر اساس کارهايش در آينده سنجيد.»

پرز يک روز پس از اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی، در مصاحبه با خبرگزاری های اسوشيتدپرس (Associatedpress) و رويترز (reuters)، میزان خصومت و کینه ورزی خود با رئیس دولت های نهم و دهم را بار دیگر آشکار کرد و از لزوم پيگرد احمدی نژاد سخن راند.

مواضع محکم دکتر احمدی نژاد در قبال زیاده خواهی های رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل و زیر سؤال بردن دروغ تاریخی "هولوکاست" از سوی ایشان که با منطقی غیرقابل خدشه بیان شد، عصبانیت بی اندازه سران صهیونیست و حامیانشان را برانگیخته است.

به گزارش ارگان رسانه ای سازمان سیا (رادیوفردا/radiofarda)، پرز در این مصاحبه ها گفته است: «نبايد گذاشت که محمود احمدی نژاد از مجازات در امان بماند. او در حالی دوران خود را به پايان برد که مصيبت های زيادی پدید آورد. تاريخ هرگز احمدی نژاد را نخواهد بخشيد.»



رادیوفردا در اینجا خاطرنشان کرد: «سخنان پرز با اظهارات بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل، و بسياری ديگر از دولتمردان کنونی اين کشور در مورد انتخابات ايران، تفاوت آشکاری دارد. نتانياهو يکشنبه در نشست هفتگی کابینه اش گفته بود خطاست که جامعه بين المللی به خاطر انتخابات ايران متوهم شود و بايد به ياد داشت که رهبر ایران تصميم گيرنده سياست هسته ای ايران است.»

این منبع افزود: «غير از نتانياهو، وزيران ديگر نيز از پيروزی آقای روحانی ابراز خرسندی نکرده و بودن حسن روحانی در جايگاه رياست جمهوری ايران را عامل بروز مشکلات زيادی برای اسرائيل، پيش بينی کردند.»

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...