نسخه چاپی

آخرین خبر از وام مسكن خبرنگاران

وزیر ارشاد از برگزاری جلسه شورای پول و اعتبار برای بررسی شرایط پرداخت وام مسكن خبرنگاران در هفته آینده خبر داد و در اشاره به انتقال نمایشگاه كتاب به باغ كتاب تهران گفت:‌ شهرداری ساختمان چند طبقه بسازد،‌ نمایشگاه را منتقل خواهیم كرد.

به گزارش نما، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ با اشاره به پیگیری وام مسکن خبرنگاران در روزهای پایانی دولت دهم گفت:‌ یکشنبه 26 خرداد بنده در جلسه هیئت دولت وام مسکن خبرنگاران و هنرمندان را پیگیری کردم و با آقای بهمنی مدیرکل بانک مرکزی نیز در این زمینه به تفاهم رسیدیم.

وی افزود: رئیس جمهور نیز در این جلسه بر به سرانجام رساندن وام مسکن خبرنگاران و هنرمندان تأکید کرد و قرار بر این شد تا در هفته آینده جلسه‌ای با حضور اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شود.

حسینی تصریح کرد: پیش از این موضوع در جلسه شورای پول و اعتبار مطرح شده بود،‌ اما گویا چند نفر از اعضا مخالف پرداخت این وام بودند،‌ از جمله برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این شورا عضو هستند،‌ بنابراین قرار بر این شد تا در جلسه هفته آینده شخصاً‌ حضور یافته و ابهامات موجود و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را برطرف کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتظار می‌رود تا شورای پول و اعتبار پیش از این‌ها حمایت و موافقت خود را از پرداخت این وام به خبرنگاران و هنرمندان اعلام می‌کردند،‌ چرا که تمامی مقدمات لازم برای این امر انجام شده و تنها موافقت نهایی برای پرداخت مانده است.

۱۳۹۲/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...